Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Telefoon met o.a. de volgende eisen
375 is wel echt de max, liefst rond de 300.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik merk nu dat ik mij erger aan de snelheid van de software. Het switchen tussen apps zorgt ervoor dat de apps direct herstarten omdat ze uit het geheugen gegooid zijn. Chrome openen, herlaad eerst 't tabblad voor ik weer verder kan. Snel even een foto maken is er niet bij. Dit zijn punten waar ik mij nu aan stoor. Verder gewoon gebruik als; Hue app, klein beetje facebook, appen, chrome. Geen zware taken (wel veel multitasken dus).
Wat heb je zelf al gevonden? (okee, 3 dan i.t.t. de titel zegt)
pricewatch: Xiaomi Mi Mix 3 128GB Zwart
Hier gaat mijn voorkeur naar uit.
pricewatch: Xiaomi Mi Mix 2S (6GB ram, 64GB opslag) Zwart
Vergeleken met de MiMix 3 ook een prima toestel. Maar minder opslag. Mindere camera, en LCD. En geen notificatieled meende ik.
pricewatch: Honor View 10 Blauw
Dit is volgens mij al een wat ouder toestel en specs. Maar nog wel aardig aan de prijs. En geen QI, wat toch wel een leuke gimmick is.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb nu een Huawei P Smart (2018). Anderhalf jaar oud, maar ik stoor mij meer en meer aan het herstarten van apps. Ik wil een toestel die snappier aanvoelt.
Ik zoek een?
Telefoon met o.a. de volgende eisen
- NFC
- Snelle camera, kwaliteit is van minder belang
- Snelle software
375 is wel echt de max, liefst rond de 300.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik merk nu dat ik mij erger aan de snelheid van de software. Het switchen tussen apps zorgt ervoor dat de apps direct herstarten omdat ze uit het geheugen gegooid zijn. Chrome openen, herlaad eerst 't tabblad voor ik weer verder kan. Snel even een foto maken is er niet bij. Dit zijn punten waar ik mij nu aan stoor. Verder gewoon gebruik als; Hue app, klein beetje facebook, appen, chrome. Geen zware taken (wel veel multitasken dus).
Wat heb je zelf al gevonden? (okee, 3 dan i.t.t. de titel zegt)
pricewatch: Xiaomi Mi Mix 3 128GB Zwart
Hier gaat mijn voorkeur naar uit.
pricewatch: Xiaomi Mi Mix 2S (6GB ram, 64GB opslag) Zwart
Vergeleken met de MiMix 3 ook een prima toestel. Maar minder opslag. Mindere camera, en LCD. En geen notificatieled meende ik.
pricewatch: Honor View 10 Blauw
Dit is volgens mij al een wat ouder toestel en specs. Maar nog wel aardig aan de prijs. En geen QI, wat toch wel een leuke gimmick is.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb nu een Huawei P Smart (2018). Anderhalf jaar oud, maar ik stoor mij meer en meer aan het herstarten van apps. Ik wil een toestel die snappier aanvoelt.
Professioneel Heftruck Syndroom