Verzendservice vanuit België?

Pagina: 1
Acties:
  • 630 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimoDimo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-05 15:16
Ik heb een kortingskaart van €20,- van Mediamarkt in België die ik graag op wil maken. Alleen Mediamarkt België verzendt niet naar Nederland (al geprobeerd). Weet iemand of er ook een verzendservice bestaat om je aankoop vanuit een Belgisch adres door te laten sturen? Zoiets als www.huifkarverzendservice.nl dus, maar dan voor België. Ik heb me wezenloos gezocht maar kan niets vinden.

Of heeft iemand andere ideeën? Indien iemand 'm wil overnemen graag. Je krijgt €5,- voor de moeite. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:20

KrazyJay

Is België te ver voor je? Weekendje van maken? Ze zijn ook te gebruiken in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:57
Zit er dik in dat je dan niet meer veel korting overhoud na alle verzendkosten.
Kun je de kortingskaart/cadeaukaart of de code ervan niet beter doorverkopen aan een Belg voor iets onder het waardebedrag?

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TimoDimo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-05 15:16
Geen idee hoeveel zo'n verzendservice zou moeten kosten, maar als ik een SD-kaartje koop o.i.d. kan het gewoon met de brievenbuspost mee en dat kost een paar euro. Dan nog een paar euro voor de service en je zit op zo'n vijf euro denk ik?

Hoe dan ook, volgens mij bestaat de service niet. Ik hoop daarom dat er een Belg is hier die dit leest en toevallig naar de MM wilt. :D

Weekendje België zou ook kunnen natuurlijk, maar ik kom er net vandaan eigenlijk, en toen ben ik de kaart vergeten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-05 23:00
TimoDimo schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 23:03:
Geen idee hoeveel zo'n verzendservice zou moeten kosten, maar als ik een SD-kaartje koop o.i.d. kan het gewoon met de brievenbuspost mee en dat kost een paar euro. Dan nog een paar euro voor de service en je zit op zo'n vijf euro denk ik?

Hoe dan ook, volgens mij bestaat de service niet. Ik hoop daarom dat er een Belg is hier die dit leest en toevallig naar de MM wilt. :D

Weekendje België zou ook kunnen natuurlijk, maar ik kom er net vandaan eigenlijk, en toen ben ik de kaart vergeten. :(
Een internationale postzegel kost €1,45 p/s (vanuit Nederland). Stel dat er 3 postzegels op moeten, dan is dat alleen al €4,35 aan postzegels, exclusief de kosten die de toko ala huifkar die je noemt. Ik denk dat je gauw een tientje betaald voor dergelijke dienst, ik weet niet of dat het waard is voor een cadeaukaart van €20,-.

Wellicht kun je hem beter bewaren voor een volgend weekendje weg? Of verloopt hij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Vragen naar ervaringen is niet de bedoeling op Tweakers, ook niet voor verzendservices. Tevens is dit ook niet de juiste plaats om je cadeaukaart te koop aan te bieden, hier hebben we Vraag & Aanbod overig voor.

Gezien ik hier verder geen discussiewaarde inzie, gaat dit topic op slot.

[ Voor 5% gewijzigd door Yorinn op 12-08-2019 23:15 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.