Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• n0ss
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 17-10 16:32
Mijn huidige (game) laptop is inmiddels al 7 + jaar oud en de beide Geforce 650M video kaarten trekken de meeste games niet meer. Verder merk ik ook dat deze PC z'n einde aan het naderen is.
Ik heb verder geen ervaring met het bouwen van een computer maar dit schijnt niet al te lastig te zijn, ik wil deze uitdaging daarom graag aangaan.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?

• Gamen op 1440P (VR) ; AAA titles op Ultra met zo'n hoogst mogelijke FPS *
( GTA V, Monster Hunter World , Battlefield V , Metro Exodus , en more)
• Photoshop (amataur)
• Video bewerking (Sony Vegas) (amataur)
• Basis AutoCad
• Office work
• Virtuele Machines (1 a 2)
• Browsing

Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 2500,- exclusief verzenden. Mijn huidige hardware lijst zit er ook al overheen maar als de meerprijs te verantwoorden is sta ik hier zeker voor open.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Helemaal niets.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De gehele set-up, dus; muis,toetsenbord,cpu,moederbord,ram,videokaart,psu, e.t.c

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben niet gebonden aan een merk, ik heb geprobeerd om zoveel mogelijk bij hetzelfde merk te blijven of dit goed is weet ik niet maar dit leek mij het beste.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een goed presterende PC willen bouwen die minimaal 3 - 4 jaar mee gaat zonder upgrades.