Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

DPD probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 499 views

• Dirk0s
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 20-02 09:44
Iets besteld uit de UK, donderdag via track en trace de melding dat maandag (vandaag) het pakketje bezorgd gaat worden.
Vanmorgen nog even gekeken, en nog steeds stond er: Bezorging vandaag.

Vanaf vanmiddag is de status ineens veranderd in: Afgesproken dag, terwijl ik niks heb aangepast, het kon zelfs niet eens toen ik vanmorgen nog keer.

Iemand dit ooit meegemaakt?

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
Ik mis hier toch echt eigen inzet. Heb je bijvoorbeeld al contact gezocht met de verkoper en/of DPD hierover? Dit is iets wat je gemakkelijk met hun klantenservice kan oplossen en ons (vooralsnog) niet bij nodig hebt.

Gezien ik hier verder geen discussiewaarde inzie, gaat dit topic op slot.

[Voor 5% gewijzigd door Yorinn op 12-08-2019 21:20]

Tweakers Discord

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True