Beste,
Wil graag een systeem bouwen in de NZXT 210i. Veel lovende dingen gehoord over dit kleine doch grote (qua ITX) kast. Wil hier een game systeem inbouwen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Internetten, werken, gamen op 1440p
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1300/1400 euro, goedkoper is leuker
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor koeling/rgb wil ik alleen NZXT gebruiken in verband met het ecosysteem van de kast.
Ga je overklokken?
Mits de behuizing het toe laat een klein beetje
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag wil ik weten of dit een goede build is of men nog tips heeft. Tevens wil ik weten met betrekking tot RGB of de behuizing dit zonder additionele spullen aankan.
De 2 fans die zijn bijgeleverd wil ik vervangen door RGB versies van de NZXT, de 2 fans die dan overblijven wil ik dan gebruiken voor een push/pull conifugratie van de AIO (mits dit kan). Nu wil ik alleen weten of ik deze 2 fans zonder extra spullen qua bekabeling etc kan vervangen voor de RGB versie. Tevens wil ik weten of dit allemaal correct zo kan worden aangesloten op de Smart Device V2 tezamen met de AIO.
Weinig kaas gegeten van moederborden, dus een goed alternatief sta ik voor open, maar er is al zo weinig keus
. Deze zal wel een flash moeten hebben maar dit zal bij de verkoper gedaan worden (alles via azerty)
Een andere optie is om de AIO weg te laten, deze te vervangen voor een luchtkoeler en de 2 fans die overblijven voorin te plaatsen
Alvast bedankt!
Wil graag een systeem bouwen in de NZXT 210i. Veel lovende dingen gehoord over dit kleine doch grote (qua ITX) kast. Wil hier een game systeem inbouwen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Internetten, werken, gamen op 1440p
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1300/1400 euro, goedkoper is leuker
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor koeling/rgb wil ik alleen NZXT gebruiken in verband met het ecosysteem van de kast.
Ga je overklokken?
Mits de behuizing het toe laat een klein beetje
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag wil ik weten of dit een goede build is of men nog tips heeft. Tevens wil ik weten met betrekking tot RGB of de behuizing dit zonder additionele spullen aankan.
De 2 fans die zijn bijgeleverd wil ik vervangen door RGB versies van de NZXT, de 2 fans die dan overblijven wil ik dan gebruiken voor een push/pull conifugratie van de AIO (mits dit kan). Nu wil ik alleen weten of ik deze 2 fans zonder extra spullen qua bekabeling etc kan vervangen voor de RGB versie. Tevens wil ik weten of dit allemaal correct zo kan worden aangesloten op de Smart Device V2 tezamen met de AIO.
Weinig kaas gegeten van moederborden, dus een goed alternatief sta ik voor open, maar er is al zo weinig keus
Een andere optie is om de AIO weg te laten, deze te vervangen voor een luchtkoeler en de 2 fans die overblijven voorin te plaatsen
Alvast bedankt!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 205,- | € 205,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B450 I Pro WiFi | € 121,05 | € 121,05 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2060 Super Gaming OC 8G | € 450,- | € 450,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H210i Zwart | € 119,90 | € 119,90 |
| 1 | Waterkoeling | NZXT Kraken X62 (met AM4 support) | € 148,39 | € 148,39 |
| 1 | Ventilatoren | NZXT Aer RGB 2, 120mm | € 26,50 | € 26,50 |
| 1 | Ventilatoren | NZXT Aer RGB 2, 140mm | € 29,15 | € 29,15 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 600W CM | € 82,26 | € 82,26 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 100,95 | € 100,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.373,10 | ||