ik een keer gelezen dat een fabricant bezig is met het ontwikkelen van een digitaal filmrolletje voor in elke gewone fotocamera, weet iemand hier meer over ??
ja, ik. Dat speelt al jaren en er is nog steeds geen product verkrijgbaar. Voor zover ik weet is het een hoax. Als ik me niet vergis is er al een keer een topic over geweest, mischien is die niet weggeraakt bij de crash, dus je zou nog eens kunnen proberen om daar op te zoeken
Hij is nog niet uit, maar het is zeker geen HOAX, ik hebber een keer een artikeltje van gelezen in de C!T, dus het zal wel waar zijn..
Het lijkt me errug kewl btw..
Het lijkt me errug kewl btw..
Die dingen bestaan al een tijdje hoor.
de bekendste is wel de SiliconFilm EFS-1
alleen kunnen ze dus niet in elke camera maar zijn ze geschikt voor een paar spiegel reflex camera's geloof ik.
Ook tyfus duur trouwens.
alleen kunnen ze dus niet in elke camera maar zijn ze geschikt voor een paar spiegel reflex camera's geloof ik.
Ook tyfus duur trouwens.
en (voor zover ik weet) lage resoluties... bv 1.3 mpixel ccd'tjesOp zondag 29 juli 2001 16:37 schreef sjuk het volgende:
Die dingen bestaan al een tijdje hoor.
Ook tyfus duur trouwens.
Hier is nog geen 2 maanden geleden al eerder vraag naar geweest... ik zou zeggen... gebruik de search... ik heb in het andere topic een url gegeven naar zo'n geval... maar weet die zo niet meer.
Lijkt me nog niet helemaal fantastisch.. werkt alleen met deze camera's:
Lekker.. als je zo'n dure Nikon/Canon hebt stop je er toch niet zo'n rolletje in? Dan zal je ook wel genoeg geld hebben voor een leuke digitale camera.. veel makkelijker..
en de kwaliteit is dus niet echt fantastisch..Canon EOS 1
Canon EOS 1N
Canon EOS 1V
Canon EOS A2/E
Canon EOS 5
Nikon F5
Nikon N90/N90s
Nikon F90/F90x
Lekker.. als je zo'n dure Nikon/Canon hebt stop je er toch niet zo'n rolletje in? Dan zal je ook wel genoeg geld hebben voor een leuke digitale camera.. veel makkelijker..
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Pagina: 1