Toon posts:

Bureau mount die zeer hoog een monitor kan houden

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• TweakerVincent
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 02:15
Ik heb een triple monitor setup met mooie desk mounts. Nu wil ik naar 5 of 6 monitor setup (dus 3 erboven). Echter kan ik geen deskmounts vinden alleen wall mount. Wall mount wil ik liever niet omdat je diet niet kan verplaatsen.

Ik hoef ook geen dubbel deskmount want ik wil enige flexibiliteit.

Iemand een tip?

Inno3D RTX 3090 iChill X4 | AMD 5950x | Gigabyte MASTER x570 | G.Skill Trident Z Neo F4-3600C14D 32 GB | Samsung Pro 980 2 TB | Samsung Pro 980 1 TB | Meshify 2 XL | Reverb 2 | Quest 2

Alle reacties

• Afrit13
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 23:36
Misschien is het voor jezelf duidelijke, maar voor mij niet. Heb je nu voor ieder monitor apart een deskmount? En wil je voor de drie extra drie losse hoge deskmounts? Dus in totaal 6 losse deskmounts?

• True
  • Registratie: april 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Gewoon op de pricewatch?
categorie: Muurbeugels

Zit er eentje tussen zonder de tag bureaumount die wel degelijk een bureaumount heeft.

• Tens
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 27-11 19:27

Tens

functie elders

'desk mount 6' als zoekterm geeft toch zat.......

6 keer hoeveel inch?

https://www.amazon.com/Mo...ting-MI-756/dp/B00FMCHD7E

Gezondheidsclaim in afwachting van Europese goedkeuring

• sypie
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

• TweakerVincent
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 02:15
Excuus, vergeten te melden dat alle monioten andere grootte en resoluties hebben. Een 6 werkt daarom niet

Inno3D RTX 3090 iChill X4 | AMD 5950x | Gigabyte MASTER x570 | G.Skill Trident Z Neo F4-3600C14D 32 GB | Samsung Pro 980 2 TB | Samsung Pro 980 1 TB | Meshify 2 XL | Reverb 2 | Quest 2

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee