Hallo,
Ik wil een timelapse gaan maken en bewerken door een serie foto's te maken (duh
) in RAW met een resolutie van 6000×3376 pixels. Ik wil dan de de batch editen met Lightroom of Photoshop. Nu loop ik tegen het probleem aan dat ik niet zo goed weet hoe je kunt in- of uitzoomen of het beeld kan laten bewegen (van links naar rechts bijvoorbeeld) zonder kwaliteit te verliezen.
Mijn doel is dat ik uiteindelijk een timelapse heb in 4K formaat en dat er in die timelapse in-, uitgezoomd of "gepanned" wordt zonder dat de resolutie van dat stukje kleiner is dan 4K.
In theorie moet dit mogelijk zijn, want je hebt immers als basis een serie foto's met een veel hogere resolutie dan 4K, maar ik weet niet zo goed hoe en welk software ik daarvoor het beste kan gebruiken.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Ik wil een timelapse gaan maken en bewerken door een serie foto's te maken (duh

Mijn doel is dat ik uiteindelijk een timelapse heb in 4K formaat en dat er in die timelapse in-, uitgezoomd of "gepanned" wordt zonder dat de resolutie van dat stukje kleiner is dan 4K.
In theorie moet dit mogelijk zijn, want je hebt immers als basis een serie foto's met een veel hogere resolutie dan 4K, maar ik weet niet zo goed hoe en welk software ik daarvoor het beste kan gebruiken.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!