Toon posts:

Upgrade of nieuwe laptop (budget 400 - 550 euro)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• op2
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 06-02-2020
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ben op zoek naar een upgrade van mijn Toshiba Satellite C70-A-15G met i3-3110M processor, HDD en 4 MB, DDR3 RAM.

Deze laptop moment heel erg traag zelf nadat ik Windows (10) opnieuw heb geinstalleerd. Ik twijfel tussen en nieuwe laptop of deze laptop te upgraden met meer RAM en een SDD.

Ik gebruik de laptop vooral voor mailen, surfen, Microsoft Office en dan met name grote Powerpoints bewerken en fotoalbums maken met wat lichte fotobewerking

Wat is je budget?
400-550 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Af en toe

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen specifieke merkvoorkeuren, maar kijk naar een laptop met SSD, 8GB geheugen en twijfel tussen een Ryzen 5 2500u, Ryzen 5 3500u en een i3 8145U

Is een upgrade zinvol of kan ik beter een nieuwe laptop kopen en zo ja, wat zouden jullie mij dan kunnen/willen adviseren?

Alle reacties

• Vinny1994
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 02-12 10:24
Met 4MB aan RAM kan ik me voorstellen dat het ding niet vlot :+

Even zonder gekheid: Als ik mijn Acer Aspire 8930G tot een 'prima' laptop weet te brengen voor browsen en office werk, met 6GB RAM en een Crucial M4, kan dat zéker met de laptop die je momenteel hebt.

Ik zou dit kopen:
SSD: pricewatch: Crucial BX500 480GB
RAM: pricewatch: Corsair CMSO8GX3M1A1333C9

En dan moet je er wel weer een tijdje tegenaan kunnen :)

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee