• whitedreamvw
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 14-11 02:30
Hallo mede tweakers.

Ik heb een vraag en mss heeft iemand dit ooit gehad of gezien.

Thuis draai ik een ICS-2000 met lampen en sensors waarbij ik de kaku app gebruik voor de bediening.
Maar nu vroeg ik me af of er ook een dashboard voor te maken is. waarin je zelf kan aangeven welke knoppen bv

Dit zou mooier zijn dan die app.

Ik hoor graag van mede tweakers

• Palomar
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online
De ICS2000 is wel te koppelen aan Google Home. Misschien dat je op die manier er iets mee kunt? Standaard biedt Klikaanklikuit volgens mij verder weinig integratie met andere software.

• whitedreamvw
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 14-11 02:30
Palomar schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 11:54:
De ICS2000 is wel te koppelen aan Google Home. Misschien dat je op die manier er iets mee kunt? Standaard biedt Klikaanklikuit volgens mij verder weinig integratie met andere software.
ja dat klopt indd. Die heb ik inderdaad gevonden. maar ik heb een tablet die wat ouder is, en die geen google home heeft. is een oude android. Maar als het bv een soort webpagina zou zijn. Zo heeft Homey bv de https://blog.athom.com/homey-ink/

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee