Heb een nieuwe pc/laptop nodig. Zzat eerst te denken aan een laptop (dell xps), maar gebruik mijn huidige laptop zelden als een laptop. Ook heb ik nog een werklaptop als workaround, dus dacht ik, waarom niet een gamepc om de nieuwe games te spelen ook die de komende 3 jaar uitkomen en het liefst ook de mogelijkheid om VR aan te sluiten, mocht ik dit willen. Na 3 jaar met de hele set weg en vervangen worden voor iets nieuws.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zoals hierboven staat, wil ik de komende 3 jaar hier op kunnen gamen. Ook zal er een Linux naast windows worden geinstalleerd zodat ik mn werk beter kan doen.
Heb een synology nas staan waar alle data op staat, dus vandaag de maar 1TB SSD.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1500-2000. Dat is exclusief schermen, heb nog een 24" 4k AOC scherm ga eerst kijken of het hier allemaal lekker mee werkt. Anders wordt er later een scherm bijgehaald.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
AOC U2777PQU
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik verwacht de componenten nodig te hebben zoals ze hieronder staan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb een voorkeur voor de optie van VR, mocht ik later een bril aanschaffen. Heb geen merkvoorkeuren, en van mij hoeven ook geen toetsers en bellen zoals een mooie kast, kleurtjes etc. Normaal is al gek genoeg.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het in een kleiner systeem kan, hoor ik dit graag. Heb 'm wel het liefst zo geluidsarm mogelijk.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag hoor ik of dit systeem VR proof is, 3 jaar mee kan gamen op 4k en eventueel kleiner kan. Is dit een goede samenstelling? Kan het systeem anders zodat deze minder geluid maakt?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zoals hierboven staat, wil ik de komende 3 jaar hier op kunnen gamen. Ook zal er een Linux naast windows worden geinstalleerd zodat ik mn werk beter kan doen.
Heb een synology nas staan waar alle data op staat, dus vandaag de maar 1TB SSD.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1500-2000. Dat is exclusief schermen, heb nog een 24" 4k AOC scherm ga eerst kijken of het hier allemaal lekker mee werkt. Anders wordt er later een scherm bijgehaald.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
AOC U2777PQU
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik verwacht de componenten nodig te hebben zoals ze hieronder staan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb een voorkeur voor de optie van VR, mocht ik later een bril aanschaffen. Heb geen merkvoorkeuren, en van mij hoeven ook geen toetsers en bellen zoals een mooie kast, kleurtjes etc. Normaal is al gek genoeg.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het in een kleiner systeem kan, hoor ik dit graag. Heb 'm wel het liefst zo geluidsarm mogelijk.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag hoor ik of dit systeem VR proof is, 3 jaar mee kan gamen op 4k en eventueel kleiner kan. Is dit een goede samenstelling? Kan het systeem anders zodat deze minder geluid maakt?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-9700KF Boxed | € 374,- | € 374,- |
| 1 | Moederborden | Asus TUF B360M-Plus Gaming | € 101,05 | € 101,05 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Gaming OC 8G | € 569,- | € 569,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define R6 USB-C Matzwart | € 132,50 | € 132,50 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master MasterAir MA410P | € 30,03 | € 30,03 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 91,05 | € 91,05 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 100,95 | € 100,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.488,48 | ||
[ Voor 41% gewijzigd door Smika op 11-08-2019 22:56 ]