Na een eerder topic heb ik bij een aantal partijen offerte gevraagd. De aangeboden WP loopt uiteen van 275-310 waarbij de een van string en de andere van micro omvormers uitgaat. Van de offertes is 1 partij ook daadwerkelijk wezen kijken. Volgens de een kan het ook prima op mijn dakkapel, volgens de ander absoluut niet.
Het liefst vraag ik een concretere offerte aan met vertrouwen dat deze goed bij mijn situatie past en dat vertrouwen heb ik nu nog niet (door de verschillende offertes en een gebrek aan kennis bij mijzelf). Eventueel bij een partij die webshop + installatie aanbiedt.

Het liefst vraag ik een concretere offerte aan met vertrouwen dat deze goed bij mijn situatie past en dat vertrouwen heb ik nu nog niet (door de verschillende offertes en een gebrek aan kennis bij mijzelf). Eventueel bij een partij die webshop + installatie aanbiedt.
- Jaarverbruik ~4500 KWH
- Installatie wil ik uitbesteden
- Dakkapel (niet op foto) zie ik niet zitten vanwege onzekerheid constructie. Als het niet heel veel duurder is dan zou ik de optie op de omvormer open willen houden (ruimte voor 4 extra panelen)
- Aansluiting 1x25 (als dat voldoende is blijft het zo, maar offerte gevraagd voor 3x25 (€300) en 1x35)