Server: Dell PowerEdge R730, 2x Intel Xeon 2640v3, 384gb ddr4 Ram. Nas: Synology, RS815+, 10TB opslag.
Vraag
Beste antwoord (via -Randy- op 14-08-2019 19:15)
Speel ook Balls Connect en Repeat
Alle reacties
[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 11-08-2019 19:41 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Als ik dat wil uitzetten moet ik eerst Firefox, openen en die begint meteen met updaten.
Server: Dell PowerEdge R730, 2x Intel Xeon 2640v3, 384gb ddr4 Ram. Nas: Synology, RS815+, 10TB opslag.
Speel ook Balls Connect en Repeat
Share and Enjoy!
https://ftp.mozilla.org/pub/firefox/releases/50.0/ Oude versie te download.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Dit spreekt elkaar alleen wel tegen. Als je zulke oude, niet meer onderhouden 'meuk' (-Randy- schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 19:38:
Ik wil Firefox 50.x gebruiken.
Ik heb een videobeveiligingsysteem dat niet met de huidige versie van Firefox werkt.
Maar goed, daar zal de reactie wel weer iets als "ja, je hebt gelijk, maar we moeten het hiermee doen want bla bla bla..." zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door Room42 op 12-08-2019 14:33 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
@corporalnl wat Raven zegt kan idd maar heb gezocht maar kon “prefs.js” niet vinden.
@Room42 het draait op een gesloten netwerk (2de netwerk kaart in de pc met een switch)
Het systeem komt niet buiten.
Nou dan is je probleem toch opgelost?
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Dat maakt niet zoveel uit, je hebt een issue met Firefox, niet met Windows-Randy- schreef op Monday 12 August 2019 @ 16:13:
@JackSparrow idd, was vergeten te melden dat ik Windows 10 gebruik.
@corporalnl wat Raven zegt kan idd maar heb gezocht maar kon “prefs.js” niet vinden.
@Room42 het draait op een gesloten netwerk (2de netwerk kaart in de pc met een switch)
Ook al komt het systeem niet buiten, als jij dan met een verouderde Firefox die camera's raadpleegt en er vervolgens mee op internet gaat, dan ben je natuurlijk ook vatbaarder voor malware op je pc zelf.-Randy- schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 16:13:
Het systeem is puur voor eigen gebruik.
Alleen als ik een oude versie van Firefox download.(wat ik heb gedaan) gaat die meteen updaten.
Dus was mijn vraag: Hoe kan ik dat op te lossen dat hij niet update.
Ik heb nu meerdere opties gekregen.
Ik ga het testen en laat het weten
Als je je oude Firefox hebt gedownload, dan verbreek je (tijdelijk) de internetverbinding.-Randy- schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 22:32:
(...)
Alleen als ik een oude versie van Firefox download.(wat ik heb gedaan) gaat die meteen updaten.
Dus was mijn vraag: Hoe kan ik dat op te lossen dat hij niet update.
(...)
Installeer dat ouwe beestje en start op (hoe graag ' ie ook wil, zonder verbinding naar het internet gaat update niet lukken)
Duik de instellingen in en vertel Firefox dat 'ie NIET automagisch mag updaten (Zal wel ergens bij "Preferences -> Preferences -> Advanced -> Update" zitten... dit is overigens op basis van mijn geheugen en Thunderbird, want sinds versie 57 ziet het menu er anders uit)
Herstel je internetverbinding
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
En daarna de auto-up-dates uitzetten.
En daarna de internet weer herstellen