PC gaat uit en aan

Pagina: 1
Acties:
  • 470 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn PC gaat om de seconde uit en aan, ik heb een windows upgrade gedaan waarbij de pc herstart moest worden en toen hij weer aan ging kreeg ik last van dit probleem.
Iemand die dit ook heeft gehad of ervaring mee heeft?
is dit te repareren?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mijn glazen bol is er niks meer aan te doen.
Heb befaamde aan uit virus.

Gelukkig zijn alleen onbenoemde onderdelen kwetsbaar.

Sarcasme vertaling...
Vermeld eens wat specificaties.
Zoals merk en type van:
Cpu
Gpu
Mamabord
Voeding
Geheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeppekroezen
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12:02
meer info :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterVO
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 23:20
Een vertraging van 5 seconden kan liggen aan een aan-uit knop die blijft hangen (helaas ervaring mee). Verder echt te weinig info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmrmr
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
We hebben meer informatie nodig zoals hardware.

Is het echt om de seconde? Dat is nogal snel zelfs voor een PC met een snelle SSD. Dan zit de PC waarschijnlijk nog in de BIOS fase of ervoor.

Zie je iets op het scherm? Zo ja: wat precies? Maak een foto/filmpje als het te snel voorbij gaat om te lezen. Gaan er lampjes aan? Gaan ventilatoren draaien? Hoor je piepjes? Hoeveel en hoe snel? Piepjes worden soms gebruikt als foutcodes.

Welke Windows versie? Als het 7 of 8 is en het opstarten voldoende ver komt: druk dan vaak op F8 tijdens het opstarten. Zodoende start Windows in safe mode. Vervolgens kun je de nieuwe updates de-installeren.
Windows 10 zal automatisch in automatic repair mode belanden als het 3x fout gaat.

[ Voor 12% gewijzigd door mrmrmr op 12-08-2019 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:24

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT gillesbruin :)

Zoals je merkt gaat het op basis van deze topicstart niet lukken om jou te helpen. Daarom hebben we ook standaardvragen ingesteld die je te zien krijgt als je een nieuwe vraagtopic opent. Helaas lijk je die verwijderd te hebben zonder antwoord erop te geven. Ook krijg je te zien:
[...]

Heel veel informatie en antwoorden zijn als volgt te vinden: 1) in de (online) handleiding; 2) op de supportsite van de fabrikant; 3) in de PMG FAQ; 4) via de GoT-Search; 5) via Google.
Wil je een "Help, mijn PC doet het niet!" topic openen? Een checklist voor een goede topicstart vind je in de openingspost van het PMG Beleid.
Dit lijk je ook over het hoofd gezien te hebben. Heel simpel gesteld: zo kunnen wij je niet helpen, dus dit topic gaat dicht.

Hoe dan wel? Zie bovengenoemde checklist: Het algemeen beleid #quickstart

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.