Toon posts:

Goede airflow micro atx case

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Bouwbouw
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 02-05-2020
Beste tweaker,

Ik zoek een?
Ik ben dus op zoek naar een micro atx case met een goede airflow. Momenteel gebruik ik de aerocool cylon mini tower case. Bij deze krijg ik hoge cpu en gpu temperaturen. Vooraan heb ik een 120mm fan en achteraan de meegeleverde 80mm fan. Ik gebruik ook de amd cpu-cooler die je krijgt bij de ryzen 3 2200g. Bij gewoon gebruik blijven de temperaturen laag maar tijdens het gamen heb ik snel 85°C en meer.

Wat is je budget?
Mijn budget zit rond de 50euro.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet bepaald een voorkeur maar mijn oog is wel gevallen op de coolermaster masterbox lite 3.1. Is dit een goede 'koele' case?

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ryzen 3 2200g, rx 580 8gb, 16gb 3000mhz Ddr4 ram, Asrock b450m Pro4, ssd+hdd, 550w bronze+ psu.
Ik gebruik de ryzen 3 2200g tijdelijk, ben aan het sparen voor een nieuwe ryzen 5, ik had de 3 2200g gewoon nog liggen

Alvast bedankt voor de info

Alle reacties

• Bouwbouw
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 02-05-2020
Oh ja, niets is overclocked, ik heb enkel mijn ram vastgezet op 3000mhz in de bios. Deze zat op auto en werkte op 2100mhz.

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Nu online
Beter dan pricewatch: Fractal Design Focus G Mini ga je niet krijgen rond je budget.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee