Nieuwe router als vervanger van Apple Time Capsule

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:48
Ik zoek een?
Router of Ap om mijn time capsule te vervangen. Daarin is de HD gesneuveld, en de TC is ook al wat jaartjes oud en niet meer toekomstbestendig

Wat is je budget?
100-200€

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeur, en geen no-go

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De Router wordt zeker ingesteld als AP, en komt in een kast onder mijn TV. Hieraan wil ik minstens 1 maar liefst 2 Harde schijven hangen waarom mijn iMac en andere laptops in huis hun backup maken.
Er moeten ook minstens 4 ethernet aansluitingen op zitten (inkomend internet van de Telenet router, en uitgaand naar TV, receiver en ...
Ik wil zeker simultaan dualband ondersteunen voor de andere toestellen die zich hiermee nog verbinden. (IPads, paar telefoons, Logitech Harmony, laptop van het werk...)

Toestel moet zeker stabiel werken (heeft de TC altijd gedaan) en makkelijk in te stellen zijn.

Voorlopig kom uit bij de Netgear AC2300 of de TP Link ArcherC3150.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Alle reacties

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 31-01 21:29
Tommie12 schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 17:02:
Voorlopig kom uit bij de Netgear AC2300 of de TP Link ArcherC3150. [/i]
Ook naar de Fritz!box gekeken? Ik heb niet alle functionaliteit daarvan 100% paraat, maar denk dat je daarmee ook een eind moet kunnen komen.

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:48
Fritzbox, dat is toch een kabelmodem?

Sony A7 iv en wat recycled glas

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 31-01 21:29
Kijk vooral even op de website van AVM. Ze hebben allerlei modellen, waaronder 1 of 2 kabelmodems. Maar ook een aantal apparaten waar geen modem in zit, of waarbij je ook gewoon een ethernetpoort als uplink kan gebruiken (of alleen in switch mode).

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.