Ik ben en vrij trouwe fan van de podcast, behalve dat ik die meestal met wat vertraging luister, omdat die enkel luister tijdens het lopen. Doordat ik soms enkele weken later luister is het meestal niet meer de moeite om nog feedback te sturen. Toch ben ik nu enkele comments afgegaan en merk ik vaak dat daar terechte en goede feedback te vinden is van users. Zou het geen idee zijn om de goede feedback mee te nemen naar de volgende podcast. Ik kan mij inbeelden dat een hoop luisteraars enkel luisteren naar de podcast die ze automatisch binnenkrijgen en nooit naar de pagina gaan met de comments.
Een ander feedbackpuntje is dat er soms wat professionalisme mis aan de tafel. Een voorbeeld is podcast #58, waar iemand in de comments wel opmerkte dat er geen developer was en ik kon dat enkel beamen. Maar ook bij podcast #71 miste ik iemand met wat meer DNA kennis omdat er toch nog veel nuance is. Misschien is het wel een idee om af en toe een gast uit te nodigen. Gaat het over hacken, dan is een ethical hacker misschien interessant. Gaat het over DNA dan zijn er genoeg wetenschappers die ook met plezier een woordje uitleg willen geven.
Een ander feedbackpuntje is dat er soms wat professionalisme mis aan de tafel. Een voorbeeld is podcast #58, waar iemand in de comments wel opmerkte dat er geen developer was en ik kon dat enkel beamen. Maar ook bij podcast #71 miste ik iemand met wat meer DNA kennis omdat er toch nog veel nuance is. Misschien is het wel een idee om af en toe een gast uit te nodigen. Gaat het over hacken, dan is een ethical hacker misschien interessant. Gaat het over DNA dan zijn er genoeg wetenschappers die ook met plezier een woordje uitleg willen geven.
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat