2e monitor toevoegen aan setup

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• uvastudentje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01:26
Beste mensen,

Graag ontvang ik advies over het volgende. Ik heb voor thuis een werkplek ingericht met een extern beeldscherm van 29 inch (LG 29UM58-P). Deze is aangesloten op mijn 13 inch HP laptop (HP ENVY Notebook 13-ab0XX, exact model kon ik zo snel niet achterhalen, maar gaat om model, zoiets https://www.coolblue.nl/p...ml#product-specifications maar dan met i7-7500U).
Deze laptop heeft 1 HDMI aansluiting waarop het huidige scherm is aangesloten. Daarnaast heeft het een USB-c aansluiting.

Graag zou ik een tweede scherm willen aansluiten op mijn huidige. Wat betreft grootte weet ik nog niet wat handig is, maar ik neig naar hetzelfde scherm. Mijn vraag is dan ook of wanneer ik simpelweg een tweede scherm middels een usb-c to HDMI adapter aansluit op mijn laptop dit zal gaan werken. Dus kan mijn laptopje 2 schermen aansturen zonder problemen? Ik gebruik het voornamelijk voor werk, dus vooral internet browsen, word en excel. Dus niet voor gaming.

Ik ben op dit gebied verder best wel een leek, dus ik sta ook open voor suggesties.