Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Samsung Q80R of LG55C8?

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views

• Marsdortmond
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 19-10-2020
Beste mensen,

Op dit moment heb ik een Samsung UE48H6200 en ben aan het oriënteren voor een nieuwe tv.

Mijn oog viel op de LG OLED55C8PL of Samsung QE55Q80R. De een is een
OLED, de andere een QLED. Mijn kamer witte muren en een groot balkon waar licht doorheen valt maar niet enorm veel, tevens ook donkere gordijnen.

Kunnen jullie mij advies geven welke tv beter en geschikter is? Hoor dat de OLED snellere inbrandingen heeft? Het gaat mij voornamelijk om beeldkwaliteit, daar ik het gebruik voor films, series, Netflix etc ;).

Ben erg benieuwd naar jullie reacties!

Gr,

Marcel

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Nu online

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Dubbel met - en verder in Samsung Q80R of LG55C8?.

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True