"kindvriendelijke" mutator of mod voor UT?????

Pagina: 1
Acties:
  • 401 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• AKA_ACE
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

Topicstarter
(overleden)
Ik heb een dochter van drie jaar en ze vind unreal fantastisch. Meestal laat ik haar in spectator mode spelen maar soms wil ze ook "schieten" en dat is nu net het probleem.
Ik vind haar toch net wat te jong om de splashes (zelfs in anti-gore mode) full-screen te ondergaan.
(alhoewel mijn vrouw zich de typhus lachte de eerste keer dat er een tegenstander voor haar neus stond en mijn dochter van schrik haar hoofd achterovergooide en er wat tanden in mijn lip stonden).
Ik ben op zoek geweest maar het enige wat ik vond was een paintball mutator. En dat vond ik niet genoeg.
Wat ik eigenlijk zoek is een mutator/mod die letterlijk alle scherpe kantjes eraf haalt.
Geen bloed, geen kogels (bloemen ipv. kogels :?), geen lijken, etc. etc.
Rondlopen en ding gooien bijv.
Wie heeft er een oplossing voor mij?

P.s. Eigenlijk is dit meer een eis van mijn vrouw anders mag de little critter niet meer spelen. En eigenlijk vind ik dat mijn vrouw ook wel gelijk maar ik vind ook dat ze het moet leren >:).

Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...

Verwijderd

Oo ik weet niet zo 1,2,3 of er van die kindervriendleijke MODs zijn maar anders zoek ff op www.fileplanet.com als het goed is..

greets

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-11 20:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Het is wel geen Unreal maar Nerf Arena Blast, is dat geen optie? Das een 'soort' UT alleen dan met Nerf guns enzo.. Wel al wat ouder enzo maar dat zal je dochter neem ik aan een zorg zijn (kinderen van 3 die zeggen dat het zuiggraphics zijn moet ik nog tegenkomen :)). Ligt voor 15 piek bij de Bart Smit gok ik.

Verwijderd

Magik ff zeggen dat je een enorm kewle dochter heb. :)
3 jaar en dan unreal leuk vinden... :D
Maar denk dat je beter een ander spel kan halen dan, nerf arena blast maybe? Das met soft guns enzo. Geen lijken. Maar speelt hetzelfde als unreal en is ook op de unreal engine gebasseerd d8 ik. Geen bloed oid in dat spel. :)
edit:

Ppff.. is die ice weer sneller... :P

Verwijderd

he' je bent niet voor niets een tweaker probeer ut zelf is te tweaken:
maybe wat bloed vervangen in een bloemetjes :)

Verwijderd

Trouwens... misschien vind je dochter het juist leuk om al dat bloed en geweld te zien... Kans is dat ze nerf arena blast juist stom vind en unreal wel leuk. :)

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-11 15:01
Mijn zoon van 7 speelt ook regelmatig UT.
Wel niet online maar de practice mode.

Maar mijn dochtertje die ook drie is zie ik echt niet UT spelen.

Vind dat idd totaal ongeschikt.
Kinderen op die leeftijd moet je eigelijk niet confronteren met zulke bloedige beelden, ook al is het een computerspel.

Laat mijn dochter maar lekker nog lezen over nijntje, teletubbies or whatever.

• AKA_ACE
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

Topicstarter
(overleden)
De grote grap is dat ik het op mijn netwerk "tegen" mijn dochter speel (en zo goed is ze niet, ze wint er hoogstens 2 uit 5 >:)) en ik persoonlijk UT toch wel de lekkerste fps vind.
Is Nerf Arena Blast multiplay?
En wat de graphics betreft: Ik zeur er wel over :).

Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...

• AKA_ACE
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

Topicstarter
(overleden)
Op zondag 29 juli 2001 12:24 schreef Artwido het volgende:
Mijn zoon van 7 speelt ook regelmatig UT.
Wel niet online maar de practice mode.

Maar mijn dochtertje die ook drie is zie ik echt niet UT spelen.

Vind dat idd totaal ongeschikt.
Kinderen op die leeftijd moet je eigelijk niet confronteren met zulke bloedige beelden, ook al is het een computerspel.

Laat mijn dochter maar lekker nog lezen over nijntje, teletubbies or whatever.
Helemaal mee eens. ik dacht iets in de richting van taartjes of sneeuwballen gooien naar nijntje, teletubbies or whatever en dan een lichtflits en weer opnieuw starten.

En een "echte" tweaker zou ik mezelf niet durven noemen, ik heb wel ooit eens een "kindvriendelijk" level gemaakt voor quake 1, de fov op 91 gezet zodat het wapen verdween maar dat vind ik toch nog te heftig.
Maar om een hele mutator/mod in elkaar te draaien? Kweetnietofdatwelzo'nsuccesis.

• Artwido
  • Laatst online: 05-11 15:01
Als je in de bibiliotheek kijkt zijn er trouwens genoeg leuke pc spellen voor jonge kinderen.

Ik noem maar zoiets als freddy fish maar er zijn er nog veel meer.
De meeste hebben nog een educatief element erin ook.
Ik denk dat je kinderen daar beter mee kunnen spelen dan games als Quake of UT.

UT is trouwens wel mijn favoriet ;)

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 00:49
Op zondag 29 juli 2001 12:43 schreef Artwido het volgende:
Als je in de bibiliotheek kijkt zijn er trouwens genoeg leuke pc spellen voor jonge kinderen.

Ik noem maar zoiets als freddy fish maar er zijn er nog veel meer.
De meeste hebben nog een educatief element erin ook.
Ik denk dat je kinderen daar beter mee kunnen spelen dan games als Quake of UT.

UT is trouwens wel mijn favoriet ;)
Je bedoelt dat het voor AKA_ACE zelf ook nog educatief is? >:)

Verwijderd

Mja .. dan geef je een konijn een bloemetje .. en vervolgens hoor je keihard uit de speakers: HEADSHOT! :D

• gpex
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-11 22:32

gpex

Pex voor intimi

Er is volgens mij wel een kindvriendelijke 3d-shooter.

Lemmings Paintball.

Paintball maar dan met lemmings...

Show me the money.The Pexman always checks twice...
-=System=-

• AKA_ACE
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

Topicstarter
(overleden)
Op zondag 29 juli 2001 12:55 schreef HlpDsK het volgende:
Mja .. dan geef je een konijn een bloemetje .. en vervolgens hoor je keihard uit de speakers: HEADSHOT! :D
ROTFLMGO

• AKA_ACE
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

Topicstarter
(overleden)
Dank voor alle feedback maar (excuse moi) ik zoek een oplossing om toch tegen/met mijn dochter UT te spelen.
Ik kan me niet voorstellen dat er niemand is die hier geen oplossing voor zou weten.

En educatief................. ach voor mijn dochter heb ik zat van die meuk :) maar die games vind ik weer niets en deze games zijn over het algemeen geen spelletjes die te tegen elkaar speelt en je weet hoe het is met kids:
Monkey see, monkey do.
Dus als ik met UT bezig ben (alleen of via netwerk) en ze ziet het, dan moet en zal ze meedoen. En dat is nu juist de catch.
Even lekker samen sesamstraten is dan niet de bedoeling :).

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-11 20:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zondag 29 juli 2001 12:25 schreef AKA_ACE het volgende:
Is Nerf Arena Blast multiplay?
En wat de graphics betreft: Ik zeur er wel over :).
Nerf is gebaseerd dacht ik op Unreal engine en heeft ook multiplay. De graphics zijn niet heel fout hoor, vrolijke kleurtjes enzo ;)

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:11

johnwoo

3S-GTE

Pinball Adventures, gebruikt de Unreal engine :+

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• AKA_ACE
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

Topicstarter
(overleden)
Ik heb net de demo gedowned van Nerf Arena Blast maar het is en blijft schieten (en na het afsluiten een gruwelijke hang....... karma?)
Hoe vrolijk de kleurtjes ook zijn dit is helaas niet wat ik bedoel.

<pogingtotnadenkenmode>
Is het goed om een kind te UT'en? Ik bedoel niet het wennen aan bloed ed. :) maar hand oog coördinatie en wel in een snel tempo (dus niet op je gemakkie zoals in sesamstraat of poeh beer). En vanaf hoe oud?
</pogingtotnadenkenmode>

• AKA_ACE
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

Topicstarter
(overleden)
Op zondag 29 juli 2001 12:56 schreef gpex het volgende:
Er is volgens mij wel een kindvriendelijke 3d-shooter.

Lemmings Paintball.

Paintball maar dan met lemmings...
Helaas, ook niet de juiste oplossing.
Schieten zonder te schieten kon best wel eens lastig worden :).

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-11 16:26

RSP

Op zondag 29 juli 2001 13:31 schreef AKA_ACE het volgende:
Ik heb net de demo gedowned van Nerf Arena Blast maar het is en blijft schieten (en na het afsluiten een gruwelijke hang....... karma?)
Hoe vrolijk de kleurtjes ook zijn dit is helaas niet wat ik bedoel.

<pogingtotnadenkenmode>
Is het goed om een kind te UT'en? Ik bedoel niet het wennen aan bloed ed. :) maar hand oog coördinatie en wel in een snel tempo (dus niet op je gemakkie zoals in sesamstraat of poeh beer). En vanaf hoe oud?
</pogingtotnadenkenmode>
ik weet nog goed dat ik met m'n 3 jarige broertje zombies speelde op de snes... hij is nu 8 en speelt CS / Q3 / UT / Tribes2 en hij is beter dan ik :) verder weet hij zich goed te redden op het internet en hij kan al een aardig mondje engels... antwoord geven o p vragen bijvoorbeeld dus ik zie d'r geen schaduwkant aan... en 't is geen agressief kind ofzo integendeel... en hij is ook geen shut in, hij zit hier zelfs meestal met z'n vriendjes te quaken

Verwijderd

Op zondag 29 juli 2001 13:49 schreef RSP het volgende:

[..]

ik weet nog goed dat ik met m'n 3 jarige broertje zombies speelde op de snes... hij is nu 8 en speelt CS / Q3 / UT / Tribes2 en hij is beter dan ik :) verder weet hij zich goed te redden op het internet en hij kan al een aardig mondje engels... antwoord geven o p vragen bijvoorbeeld dus ik zie d'r geen schaduwkant aan... en 't is geen agressief kind ofzo integendeel... en hij is ook geen shut in, hij zit hier zelfs meestal met z'n vriendjes te quaken
Hijs beter in CS dan jou?? :D :D
Kewl broertje... :)
Maar ik denk dat je dochter enorm goed gaat worden in die spellen, en echt bang zijn dat ze agressief wordt oid... naah. Meisjes hebben sowiesow niet zo'n lust tot geweld. :)
Paar uitzonderingen natuurlijk... Maar goed.
En ik denk wel dat ze dan enorm snel en goed engels gaat leren door al deze spelletjes. Zo hebik'et ook geleerd. Ik speelde enorm vaak Day of the tentacle en sam & max hit the road. Ik leerde op een gegeven moment mezelf engels aan, en dat merk je nu ( 9 op diploma.. :P ). :)

• WhistlerNL
  • Laatst online: 20-09 23:51
maar zo erg is dat toch niet?
het is allemaal fantasie, geen echte wapens, geen echt lijken, alleen maar op de grond liggende mannetjes. 'k zou er iig geen Kingpin of SoF laten spelen.

en is er in die anti-gore mode nog steeds bloed e.d. dan?

ik heb zelf geen kinderen, ben 16, dus weet niet hoe het is om een dochter te zien unrealen oid, al kan ik misschien wel begrijpen dat het niet helemaal goed is.

en nog even iets, engels leren door unreal te spelen? denk het niet. ben zelf ook goed in engels, maar denk dat dat vooral komt door adventure spellen zoals grim fandango en lba1,2

Verwijderd

Van Playmobil heb je Hype - the time quest.
3d (UT achtig) met een Playmobil ridder.
[edit] kost nog maar fl. 28,- ipv. fl. 79,-

Verwijderd

Mm, computerspelletjes spelen is prima voor kinderen lijkt me. Zoals Raven heb ik ook Engels geleerd door veel te spelen (ook DotT) en te surfen... ook dat zie je nu, ik kan beter Engels dan m'n ouders... en die zijn ook goed opgeleid :)

Wat games betreft, je zou Quake 2 kunnen proberen... daar kun je de kleurtjes ook heel vrolijk maken, je kunt de gibs, lijken en wapens uitzetten... alleen het bloed weet ik niet echt. Moet ook wel kunnen als je particles uitzet o.i.d., maar dan heb je geen railgun trail meer...

Verwijderd

serious sam.. kan je bloed in bloemen veranderen!! vet cool!! :D

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11 10:28
in UT kun je de gore gewoon uit zetten hoor... :)

Verwijderd

Op zondag 29 juli 2001 14:45 schreef limp_bizkit het volgende:
serious sam.. kan je bloed in bloemen veranderen!! vet cool!! :D
Echt waar? whehe... :D
Toch maar ff serious sam halen dan... ;)

• AKA_ACE
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

Topicstarter
(overleden)
Al dan niet gore aan is niet het punt maar het punt is dat ik niet wil dat ze met pistolen oid :) rondloopt.
Ik dacht meer aan een taartje bijv. wat je naar je opp. gooit.
Serious Sam is toch een beetje te vet voor mijn oude 233 dus dat is helaas ook geen optie.

Wat te doen....................

• AtomicShockwave
  • Laatst online: 05-11 07:30

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

bloemen ipv kogels gaat echt een beetje ver(ROFLOL) ik denk dat als je het te geweldadig vind dat je haar toch echt een ander spelletje voor haar neus moet zetten aangezien de opzet van unreal.

edit: wat dacht je van jazzjackrabbit, elke oude comp kan het trekken, en het is niet geweldadig. maar het moet een 3d shooter zijn right?

• AtomicShockwave

AtomicShockwave

Op zondag 29 juli 2001 12:29 schreef AKA_ACE het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. ik dacht iets in de richting van taartjes of sneeuwballen gooien naar nijntje, teletubbies or whatever en dan een lichtflits en weer opnieuw starten.

En een "echte" tweaker zou ik mezelf niet durven noemen, ik heb wel ooit eens een "kindvriendelijk" level gemaakt voor quake 1, de fov op 91 gezet zodat het wapen verdween maar dat vind ik toch nog te heftig.
Maar om een hele mutator/mod in elkaar te draaien? Kweetnietofdatwelzo'nsuccesis.
mutator maken? zoek jij een coder dan flans ik de taartjes en bloemetjes wel inmekaar met max

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
In de advance options van UT bij de rendering die je gebruikt, heb je een optie zitten waarmee je de rondvliegende body parts mee kunt uitschakelen. Ik weet alleen niet zo hoe die heet.

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• AtomicShockwave

AtomicShockwave

10min brassen
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~a.hoppenbrouwers/taart!.jpg
:D

Verwijderd

Op zondag 29 juli 2001 16:01 schreef AKA_ACE het volgende:
Al dan niet gore aan is niet het punt maar het punt is dat ik niet wil dat ze met pistolen oid :) rondloopt.
Ik dacht meer aan een taartje bijv. wat je naar je opp. gooit.
Serious Sam is toch een beetje te vet voor mijn oude 233 dus dat is helaas ook geen optie.

Wat te doen....................
Maar een softgun haalt toch nix uit? Dat heb je in nerf arena blast... :)

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:01

WoutF

Hoofdredacteur
Ik heb denk ik wel wat, geef d'r South Park. Da's ook een 3d shooter, maar dan moet je rubber ballen gooien en sneeuwballen. De engelse scheldwoorden zijn ge *beept* en voor de rest verstaat ze het toch niet. Het ergste is misschien poppetjes die ruft gassen achterlaten

voor de rest zijn het allemaal drukke kleuren en vecht je tegen kalkoenen en koeien

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-11 17:11
Op zondag 29 juli 2001 17:53 schreef woutf het volgende:
Ik heb denk ik wel wat, geef d'r South Park. Da's ook een 3d shooter, maar dan moet je rubber ballen gooien en sneeuwballen. De engelse scheldwoorden zijn ge *beept* en voor de rest verstaat ze het toch niet. Het ergste is misschien poppetjes die ruft gassen achterlaten

voor de rest zijn het allemaal drukke kleuren en vecht je tegen kalkoenen en koeien
Ja idd! Pissen over sneeuwbal enzo :)

Steam

• AKA_ACE
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

Topicstarter
(overleden)
Ik heb genoten van de hulp :)
Maar mijn opzet zal mi niet helemaal lukken.
Ik ken geen coders en kan het zelf ook helaas niet (nooit gedaan maar om het nu even te leren, mwaaaaaaaahhhhh lastig. Ik had de vage hoop dat ooit iemand dit "probleem" al eerder had opgelost.)
Het gegeven an sich is wel grappig, èèn van de geweldadigste spellen "kindvriendelijk" maken.
Ik hoop dat als jullie ooit zoiets als ik zoek tegenkomen, jullie aan mij en mijn dochter denken. Zelf zal ik natuurlijk rond blijven kijken en als ik wat vind .....

Ik heb Southpark en ze vind er geen hol aan.... :) . Dus deze valt helaas ook af (wijven en games pffffffffffff :) en nu niet allemaal boos worden want uitzonderingen bevestigen de regel :))

• AKA_ACE
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

Topicstarter
(overleden)
^^^^KICK^^^^

Mijn dochter gaat nu 4 worden en ik heb helaas nog steeds mod/mutator gevonden.

Zouden de Tweakers mij nog steeds van dienst willen zijn?

En als 2de vraag; Ik geloof eigenlijk niet dat zoiets bestaat dus ga ik het zelf maar doen (aiaiaiaiaiai, waar begin ik aan........) dus please doet mij een link waar ik een "duidelijke" manuel kan vinden van de UT editor... (ik snap er geen bal van, geef mij quark maar).

Ok ik weet het "utfs", maar ik zie door de bomen het bos niet meer en ik zoek er juist een waarin ook staat hoe je modellen moet maken (zoals in quark kan).

Ook namens mijn dochter... ;)

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Op dinsdag 26 februari 2002 14:50 schreef AKA_ACE het volgende:
^^^^KICK^^^^

Mijn dochter gaat nu 4 worden en ik heb helaas nog steeds mod/mutator gevonden.

Zouden de Tweakers mij nog steeds van dienst willen zijn?

En als 2de vraag; Ik geloof eigenlijk niet dat zoiets bestaat dus ga ik het zelf maar doen (aiaiaiaiaiai, waar begin ik aan........) dus please doet mij een link waar ik een "duidelijke" manuel kan vinden van de UT editor... (ik snap er geen bal van, geef mij quark maar).

Ok ik weet het "utfs", maar ik zie door de bomen het bos niet meer en ik zoek er juist een waarin ook staat hoe je modellen moet maken (zoals in quark kan).

Ook namens mijn dochter... ;)
Koop halflife en download Snow-war... een sneeuwballengevecht >:) ...

leuk toch?

Verwijderd

ik was even aan het zoeken en kwam deze reply tegen :)
This is a legitimate concern, and you should not feel that you are alone!
The weapons in UT are truly not the kind you'd want your child to grow up
thinking about. After all, you wouldn't want them to accidentally find your
Flack Cannon in the garage and start playing with it!
Since the weapons in UT are not child-friendly, I recommend you try the
Infiltration mod. It replaces the regular UT weapons with realistic weapons
readily available in today's black market.
You're sure to give your child a more realistic experience than with the
standard UT weapons, making him prepared to tackle real-world problems with
real-world weapons! Consider buying him a M4A1 for target practice, so that
he can become more proficient in UT.

Happy Shootin'

-E

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:24
lol @ above :+

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-11 13:40
binnen een jaar zal je wel van je 233 mhz afzijn dus kun je nu wel Serious Sam kopen :+ in SS2 zit die optie ook, is eigenlijk ook wel fun die flowers :+

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

:P gewoon CS en dan custom models erin :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

misschien een wallhack dat je daar gewoon doorheen kijkt?

Verwijderd

url voor MoD's
ben te dood om goed te zoeken maar omdat ik het goed vind dat een 4jarige UT wil spelen wou ik dit wel ff voor je zoeken.

kijk hier ff tjes
http://www.game-edit.com/tutorials/Unreal/

Verwijderd

Op zondag 29 juli 2001 14:04 schreef Fighter het volgende:
maar zo erg is dat toch niet?
het is allemaal fantasie, geen echte wapens, geen echt lijken, alleen maar op de grond liggende mannetjes. 'k zou er iig geen Kingpin of SoF laten spelen.

en is er in die anti-gore mode nog steeds bloed e.d. dan?

ik heb zelf geen kinderen, ben 16, dus weet niet hoe het is om een dochter te zien unrealen oid, al kan ik misschien wel begrijpen dat het niet helemaal goed is.

en nog even iets, engels leren door unreal te spelen? denk het niet. ben zelf ook goed in engels, maar denk dat dat vooral komt door adventure spellen zoals grim fandango en lba1,2
''Die Bitch'' >:)

Verwijderd

UnrealEd, textures aanpassen :?

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 15:30 schreef Snow-in-a-can het volgende:
ik was even aan het zoeken en kwam deze reply tegen :)
[..]
Dikke lol

Verwijderd

Op zondag 29 juli 2001 13:53 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Hijs beter in CS dan jou?? :D :D
Kewl broertje... :)
Maar ik denk dat je dochter enorm goed gaat worden in die spellen, en echt bang zijn dat ze agressief wordt oid... naah. Meisjes hebben sowiesow niet zo'n lust tot geweld. :)
Paar uitzonderingen natuurlijk... Maar goed.
En ik denk wel dat ze dan enorm snel en goed engels gaat leren door al deze spelletjes. Zo hebik'et ook geleerd. Ik speelde enorm vaak Day of the tentacle en sam & max hit the road. Ik leerde op een gegeven moment mezelf engels aan, en dat merk je nu ( 9 op diploma.. :P ). :)
Ik speelde toen ik 7 was ook al vanalles. Doom roelde vond ik, en Wolfenstein 3d ook. Ken al die cheats nog, ze zijn in mijn hersenen gebrand. (iddqd, idkfa, idbehold etc.)

Verwijderd

Wat anderen al haden gezegd: Nerf Arena Blast. Ik snap niet waarom je dat dan niets vind, eigenlijk. Het is de perfecte oplossing. Ik zelf zou mijn kinderen nooit Unreal of Half Life of Quake laten spelen (maakt niet uit dat het niet 'echt' is: het is alleen maar geweld wat de klok slaat: alsof alles daar om draait...), maar Nerf Arena Blast is gewoon leuk. Dikke pret. Als ik jouw eerste post lees, lijkt dat de beste oplossing.

• AtomicShockwave

AtomicShockwave

ik heb een half jaar geleden al gezegd dat ik wel wat eenvoudig model werk wil doen, als jij iemand zoekt die kan unreal scripten

Verwijderd

Op zondag 29 juli 2001 12:55 schreef HlpDsK het volgende:
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL @ HLPDSK!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op woensdag 27 februari 2002 10:32 schreef AtomicShockwave het volgende:
ik heb een half jaar geleden al gezegd dat ik wel wat eenvoudig model werk wil doen, als jij iemand zoekt die kan unreal scripten
Wil ook best wat maya-en, scripten wordt wat lastiger, moek ff kijken of ik de code waarop je moet uitbreiden begrijp (ben wel bekend met c++ maar om nou te zeggen dak een goeroe ben ;) )
Pagina: 1