Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dec0de
  • Registratie: Oktober 2017
  • Niet online
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
smartwatch die ik kan bedienen zonder gebruik te maken van het touchscreen. er hoeft niet perse een touchscreen op te zitten, maar dat is wel altijd leuk mee genomen. ik zou graag WearOS zien, maar ik weet dat dat de opties erg verkleint, dus ik hou de opties open.

Wat is je budget?
dat is hier niet echt van toepassing, ik wil gewoon inventariseren, welke horloges geschikt zijn, daar een tabel van maken en dan evalueer ik later wat ik belangrijk vind.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
ik wil hem als een tool voor mijn mi 9 gebruiken. ik vind het wel belangrijk dat hij een apparaat is dat op zichzelf kan zijn, ik wil er mee kunnen zwemmen, activiteiten starten en dat soort dingen zonder dat mijn telefoon in de buurt is. 4g / lte of die zooi? nee. ik wil er graag apps op instaleren, mee betalen, triathlon trainingen en de triathlon zelf me doen, en andere sporten.

Wat heb je zelf al gevonden?

ik ga hier nog een tabel van maken, deze voeg ik later bij.

Welke vragen heb je hier nog over?

hebben mensen ervaring met hun smartwatch, en hoe die te gebruiken is zonder touch, is de touch uit te zetten voor bijvoorbeeld tijdens het zwemmen?

voor de duidelijkheid, ik zoek geen fitness tracker, die heb ik al (mi band 3) ik wil echt wel iets meer dan dat. en ik zie 2 atm of meer water dichtheid als een eis.

[ Voor 4% gewijzigd door dec0de op 12-08-2019 13:09 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:27
Volgens mij was er een merk wat je met een roterende bezel kon aansturen heb ik ergens een keer gelezen, maar weet niet of dat er nog is.

Je zou ook analoge horloges met beperkte digitale capaciteiten kunnen bekijken, die hebben vaak knop aansturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dec0de
  • Niet online
@swhnld
ja, dat is de galaxy watch en gear s2 / s3.
nee, ik wil geen semi smart watch, ik wil een echte smartwatch, daarom dat ik dit topic open.

nadeel van de galaxy watch is op dit moment dat het heel lastig is om een externe bluetooth hr meter aan te sluiten, in de winkel kon ik moeilijk een app openen zonder het touchscreen te gebruiken, voor dat je in de app drawer bent moet je het touch screen anraken maar die is zeker een goede contender!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-05 06:52
Ik gebruik zelf de FitBit Ionic. Ik zwem ermee en verder tijdens andere sporten, bijv. fietsen, doet hij ook gewoon zijn dienst.

Ik zag hem laatst in Londen voor £170.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dec0de
  • Niet online
@soskes
de fitbit is toch niet echt een smartwatch, maar een fitness tracker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-05 06:52
Het is een compromis. Ik kan ermee betalen, ik kan al mijn berichten erop lezen en ik kan mijn activiteiten tracker.

Wat wil je exact met het horloge doen en wat verwacht jij er van?

Dat is me niet helemaal duidelijk uit je OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dec0de
  • Niet online
@soskes

Zal ik wijzigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320788

Ik vraag me af wat de rede is dat je het niet via een aanraakscherm wil doen.

Je hebt er vermoedelijk een goede rede voor, maar ik kan hem niet bedenken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dec0de
  • Niet online
@Emielvanputten omdat als het scherm nat is (wat mijn mi band constant is) ik hem zou willen kunnen gebruiken, en tijdens een triathlon het niet prettig is als de smartwatch de activiteit stopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320788

Lets find it schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 12:00:
@Emielvanputten omdat als het scherm nat is (wat mijn mi band constant is) ik hem zou willen kunnen gebruiken, en tijdens een triathlon het niet prettig is als de smartwatch de activiteit stopt...
Ja verdomd goede reden dus.

Dat was hem voor mij, heb verder geen verstand van smart horloges
Pagina: 1