Enige tijd na de installatie van Win10 Pro wilde ik de bibliotheken van de SSD (C:) naar een HDD (D:) verplaatsen. Ik ben daarbij erg onzorgvuldig te werk gegaan. Het komt er op neer dat ik bijv. de bibliotheek 'Documenten' niet naar D:/documenten verplaatst heb, maar naar D: zonder meer. Dat geldt ook voor de bibliotheken/mappen: Afbeeldingen, Muziek, Video, Downloads, en ook voor Desktop.
Ik zit nu op de D: met een aantal mappen met allemaal de 'naam' D:. Alleen de icoontjes op de map verschillen. Ik kan deze mappen niet verwijderen, hernoemen; verplaatsen of omleiden, dan krijg ik namelijk een melding: 'Kan geen submappen maken" of "Toegang geweigerd', ook als ik de opdrachten als 'administrator uitvoer.
Hoe raak ik nu deze mappen kwijt?.
De D; is helemaal schoon; er staan geen bestanden op.
Formateren helpt niet.
De HDD D; loshalen en Windows opnieuw opstarten. Is dat een idee?
Of moet ik een Windows herstel o.i.d. uitvoeren?
Aan het maken van een back-up, image of herstelpunt was ik nog niet toegekomen.
Ik zit nu op de D: met een aantal mappen met allemaal de 'naam' D:. Alleen de icoontjes op de map verschillen. Ik kan deze mappen niet verwijderen, hernoemen; verplaatsen of omleiden, dan krijg ik namelijk een melding: 'Kan geen submappen maken" of "Toegang geweigerd', ook als ik de opdrachten als 'administrator uitvoer.
Hoe raak ik nu deze mappen kwijt?.
De D; is helemaal schoon; er staan geen bestanden op.
Formateren helpt niet.
De HDD D; loshalen en Windows opnieuw opstarten. Is dat een idee?
Of moet ik een Windows herstel o.i.d. uitvoeren?
Aan het maken van een back-up, image of herstelpunt was ik nog niet toegekomen.