erg
[ Voor 122% gewijzigd door Goldenterpass op 12-03-2021 19:39 ]
[ Voor 122% gewijzigd door Goldenterpass op 12-03-2021 19:39 ]
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
met stofzuiger en een Fan even vastzetten met satéprikker of dergelijksGoldenterpass schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 12:55:
Beste tweakers,
Ik heb soms dat mijn pc zomaar uitvalt kan het er aan liggen dat er teveel stof in mijn koeler zit?
ik heb het maar liefts een jaar niet stof vrij gemaakt.
Als er teveel stof in zit kan ik toch het beste met pers lucht het eruit halen?
[ Voor 8% gewijzigd door Hackus op 11-08-2019 13:05 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
[ Voor 32% gewijzigd door Goldenterpass op 11-08-2019 13:18 ]
Verwijderd
oud ding, slechte kwaliteit....Goldenterpass schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 13:07:
ook bedankt voor jou antwoord, hoe kan het aan me voeding liggen? ik heb niks geupgrade of iets dergelijks
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Nee, normaal niet. maar zonder te weten wat je gehele systeem is...Goldenterpass schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 13:48:
ok, ik weet niet wanneer het ''oud'' is ik heb het nu een jaar, het is een bronze voeding van cooler master (weet niet precies welke) dus miss dat ie slecht is door de bronze ofzo
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
ActionGoldenterpass schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 13:43:
ik ga wel voor perslucht, nog aanraders? waar het goedkoop is want volgensmij zijn ze allemaal wel het zelfde
[ Voor 23% gewijzigd door Resistor op 11-08-2019 14:12 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Jazeker. heb je geen stofzuiger ?Goldenterpass schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 14:14:
Ik heb even mijn start bericht aangepast met een foto, misschien kunnen jullie hier mee zien of er nodig een schoonmaak beurt nodig is
Iemand wie niet weet hoe een PC stofvrij te maken/houden zou ik niet de koelpasta laten vervangen.Patjeduhde schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 14:30:
Probeer nieuwe thermal paste op de koeler te doen ik had dat ook na een tijdje met mijn amd athlon en dat was de oplossing
Ja, geen perslucht gebruiken. Je blaast het stof namelijk net zo hard weer de lucht in én je blaast het in allerlei gaatjes waar je niet (meer) bij kunt.Goldenterpass schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 13:43:
ik ga wel voor perslucht, nog aanraders?
Dit. Dit werkt nog steeds het beste in combinatie met een zachte (tanden)borstel. Het stof is weg, daar waar je het wilt hebben. Bijkomend voordeel is dat je het stof niet onder allerlei elektronische componenten blaast.Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 13:38:
Ik gebruikte de stofzuiger, en nee voor dat het esd of electrisch geladen luchtdeeltjes op komt. IK heb er in 20 jaar nooit last mee gehad.
Gewoon de zuigmond boven het onderdeel en de fan even vasthouden.
Op eigen risico, wat bij mij goed gaat hoeft bij jou niet goed te gaan.
Nee, koelpasta doe je op de CPU/GPU en de koeler druk je er bovenop. Waar moet je anders de koelpasta op de koeler smeren? Vaak zijn de onderkanten van koelers groter dan de CPU of GPU.Patjeduhde schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 14:30:
Probeer nieuwe thermal paste op de koeler…
[ Voor 14% gewijzigd door sypie op 11-08-2019 14:40 ]
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Goldenterpass schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 09:30:
@Emielvanputten kan je misschien beter uitleggen hoe jij dat doet?
ik ben van plan om zo snel mogenlijk het stof uit mijn pc te halen.
Dit zei ik zondag, en het is nu donderdagHackus schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 13:03:
[...]
met stofzuiger en een Fan even vastzetten met satéprikker of dergelijks
btw; uitval kan ook aan je voeding liggen, maar stofvrij houden is sowieso gewenst
[ Voor 8% gewijzigd door Goldenterpass op 15-08-2019 09:38 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2019 10:08 ]
i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq