Ik wil een nieuwe desktop bouwen.. Het in elkaar zetten lukt me wel maar van welke componenten je het beste kan nemen, daar heb ik niet zoveel kaas van gegeten. De keuze is nl groot en niet alles gaat met elkaar.. Heb een configuratie gemaakt en vraag om op- of aanmerkingen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Geen game pc maar wel een waar ik video mee kan bewerken en die voorlopig mee kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is max € 1400 incl verzendkosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat ik al heb is: toetsenbord, muis, speakersysteem en beeldscherm( Samsung Syncmaster)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wil een snelle pc, die niet teveel herrie maakt. Die photoshop cs6 makkelijk aankan.Zware spellen worden er niet op gespeeld
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb nu een intel i 5 processor en wil wel bij intel blijven. Ga hem niet overklokken, nog nooit gedaan
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een miditower is de max grootte, niet te veel herrie mag hem zachtjes horen, hij staat wel veel aan dus beetje energie zuinig mag maar is geen moeten
Ga je overklokken?
Niet overklokken.... misschien in de toekomst maar denk het niet...
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies over de onderstaande gekozen componenten.Kan het wel zo als ik het opgesteld heb, of is het beter iets om te ruilen. Misschien kan het goedkoper met zelfde/beter resultaat( ben en blijf Hollander
Dus brandt maar los.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Geen game pc maar wel een waar ik video mee kan bewerken en die voorlopig mee kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is max € 1400 incl verzendkosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat ik al heb is: toetsenbord, muis, speakersysteem en beeldscherm( Samsung Syncmaster)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wil een snelle pc, die niet teveel herrie maakt. Die photoshop cs6 makkelijk aankan.Zware spellen worden er niet op gespeeld
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb nu een intel i 5 processor en wil wel bij intel blijven. Ga hem niet overklokken, nog nooit gedaan
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een miditower is de max grootte, niet te veel herrie mag hem zachtjes horen, hij staat wel veel aan dus beetje energie zuinig mag maar is geen moeten
Ga je overklokken?
Niet overklokken.... misschien in de toekomst maar denk het niet...
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies over de onderstaande gekozen componenten.Kan het wel zo als ik het opgesteld heb, of is het beter iets om te ruilen. Misschien kan het goedkoper met zelfde/beter resultaat( ben en blijf Hollander
Dus brandt maar los.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-9700 Boxed | € 354,- | € 354,- |
| 1 | Moederborden | MSI Mag Z390 Tomahawk | € 139,- | € 139,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2060 GAMING Z 6G | € 385,- | € 385,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 2TB | € 64,99 | € 64,99 |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon Skiller SGC1 Zwart | € 35,- | € 35,- |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 50,74 | € 50,74 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 91,05 | € 91,05 |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 108,28 | € 108,28 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.317,96 | ||