Ik heb voor mijn PC een setje Creative Gigaworks T20 Series II luidsprekers. Ik moet zeggen dat ik daar altijd heel tevreden over ben geweest, voor zo'n formaat komt er een aardig goed geluid uit.
Deze dus:/i/1237305244.jpeg?f=imagegallery)
Maar nu na een jaartje zou ik toch een kleine upgrade willen, rekening houdend met budget en ruimte. Ik heb een budget van ca. 150 euro (200 euro max. als het het extra geld ècht waard is) en qua ruimte mogen ze wel wat groter zijn maar ook weer niet teveel.
Aansluitingen mogen prima analoog zijn (heb ik momenteel ook, 3.5mm, zou ook tulp kunnen zijn).
Ik kom dan al snel uit op bv. Edifier R1700BT.

Iemand wellicht nog andere suggesties? Voor de duidelijkheid, ik ben geen audiofiel.
Deze dus:
/i/1237305244.jpeg?f=imagegallery)
Maar nu na een jaartje zou ik toch een kleine upgrade willen, rekening houdend met budget en ruimte. Ik heb een budget van ca. 150 euro (200 euro max. als het het extra geld ècht waard is) en qua ruimte mogen ze wel wat groter zijn maar ook weer niet teveel.
Aansluitingen mogen prima analoog zijn (heb ik momenteel ook, 3.5mm, zou ook tulp kunnen zijn).
Ik kom dan al snel uit op bv. Edifier R1700BT.

Iemand wellicht nog andere suggesties? Voor de duidelijkheid, ik ben geen audiofiel.
[ Voor 4% gewijzigd door Wildfire op 11-08-2019 10:06 ]