Toon posts:

Kingpin: Life Of Crime 2

Pagina: 1
Acties:
  • 201 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg laatst een mailtje van een gozer die ik ken die bij Interplay werkt dat ik goed moest opletten voor kingpin 2.. Hij is nu op vakantie maar mijn vraag is of iemand er al wat meer van af weet..... Want ik vond Kingpin: Life of Crime duz echt wel zwaar kick.. da bomb graphics voor die tijd (pain skins etc)..

Verwijderd

Was idd wel goed spel en die muziek was ook wel vet ( cypris hill.. :) ).
En dat je xtra man schappen kon "inhuren" vond ik ook wel vet. :)

Verwijderd

Topicstarter
Precies, nog steeds niet in andere games gezien.. Yo u got 10 bucks?? ALright im in...

Verwijderd

Park your ass!
als er een kingpin 2 komt! gruwel :D

Verwijderd

Topicstarter
Gelukkig.. ben ik niet de enige ;)

Verwijderd

TIEFUS!!! Kingpin 2 ?????????????BESSER! dat zou wel ff kickass zijn!!! :):):)! JEEEE

FUCK You Fuck!

Verwijderd

Topicstarter
Tering hej ik d8 dat ik de enige ongeveer was die Kingin cool vond... ik vind m namelijk nog beter als Max Payne.. In Kingpin had je tenminste pain skins.. dat vind ik een grote misser bij maxie... maaruh, ik hou jullie op de hoogte zodra hij van vakantie terug is...

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-01 08:44

Theeboon

theebonen bestaan!

Pain skins? :?

Anyway, wat ik wel vet vond is dat je kan lullen met mensen: "Yo, fuck off asshole." :P

Hoeren aan gort slaan met een crowbar is ook altijd dikke pret :)

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

beters....
Hopen dat de multiplayer dan wat beter is uitgewerkt..,want toen had je die rocketlauncher ofzoiets en dat was echt te uh.."powerfull" laten we maar zeggen ..en de levels waren de klein

Verwijderd

Topicstarter
Pain skins..... in Kingpin als je iemand in zn arm schoot kreeg die een phatte wond op zn arm... kon die doorlopen maar bleef hij wel bloeden.. dat detail mis ik bij MP...

En dan de phatte beat van Cypres Hill op de background.... Hello my name is dr greenthumb...

Verwijderd

Ik vond kingpin ook wel goed, Ik weet nog dat ik samen met gozer uit me klas 2 dagen lang alleen maar kingpin style gingen praten :D
Best stom was dat maar goed... I don't care.. :P
Kingpin is goed... maar beter dan max payne? hhm.. nee. :)

Verwijderd

Topicstarter
Joah max payne is ook cool.. maar ik mis gewoon een paar dingen... en kingpin deed ik langer over om uit te spelen.. volgens mij moet kingpin 2 gewoon phat cool worden.. de graphics (maar dan nog net wat beter) van MP, en de oude Kingpin style... deadly combo denk ik

Verwijderd

Op zondag 29 juli 2001 13:43 schreef Raven_ het volgende:
Ik vond kingpin ook wel goed, Ik weet nog dat ik samen met gozer uit me klas 2 dagen lang alleen maar kingpin style gingen praten :D
Best stom was dat maar goed... I don't care.. :P
he chill dat deed ik ook een keer een paar dagen :P met een klasgenoot :) lache is dat ;)

another freak in night en no pussy!

Verwijderd

Op zondag 29 juli 2001 14:52 schreef The_Killing_Guide het volgende:

[..]

he chill dat deed ik ook een keer een paar dagen :P met een klasgenoot :) lache is dat ;)

another freak in night en no pussy!
ha! een mede sl8offer met het kingpin syndroom.. I am not alone! :o .. :P
Ik ben al weer genezen btw. ;)

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-01 22:26
king pin roeleerde big time

maar op easy was het iets te makkelijk :z

beter komt kingpin 2 snel uit :)

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:31
ah zou leuk zijn >:)
Wat een spal was dat zeg!! :z

Waar ik en een aantal vrienden trouwens nog veel lol aan hebben gehad was de sound dir >:) daar staan alle geluiden in wavjes!
gewoon echt alles! van gunsounds tot speech.
We hebben toen heel veel van die speech dingen zelf ingesproken :D kom je bij zo'n ventje en kun je allemaal leuke dingen tegen zeggen :D

Verwijderd

beter! kingpin is echt een vet spel, en inderdaad die beats van cypress hill erbij waren echt vet...

Verwijderd

Topicstarter
Well i keep u informed! Me am happy that so many people like the U Fuck, Get ya Ass here motherfucker games...... ;)...

Verwijderd

Kingpin rules, ik was een keer 1ste in TheClq KP DM 8-)
Maar kingpin 2 komt er dus echt niet.
RTCW is min of meer kingpin2 in een ander jasje.

Ik vindt MaxPayne verdacht veel weg hebben van Kingpin singleplay.
(Steel factory levels)
(Metro levels)
(Thugs praten met elkaar voordat ze je zien)
(exact dezelfde sfeer, kleuren etc.)
En nog een aantal meer overeenkomsten..

Kingpin heeft dus VEELS te weinig credit gekregen destijds..
Het is NU nog te vergelijken met Maxpayne!

Ik speel het sinds kort niet meer..
Omdat de meeste servers bagger zijn, en omdat er teveel bunnyhoppers en eikels zijn.

• Rody
  • Laatst online: 05-01 22:26
het meeste roelerende was gewoon die koevoet.

gewoon vol op iemand hoofd raggen >:)
zag je een beetje bloed spatten :)

• Kiko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:12

Kiko

MOOH!!

wanneer is dan de release date ?

Slapende honden bijten niet

• Doekoeman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-03-2025
Volgens mij is die er nog geeneens.

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

Verwijderd

Inderdaad.. kingpin is echt een toffe game! Lang niet gepeeld... ik ga hem er maar weer eens opgooien ;)

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-01 00:36

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Heheh...ik heb paar weken terug nog een KingPin revival gehad, dat spel blijft gewoon vet ownen.

Heb ook effe uitgezocht of er nog iets in de maak was...maar het schijnt dat de producer (Yup! Xatrix Entertainment 8-)) failliet is gegaan. Hebben maar 2 spellen uitgebracht, maar wel 2 van de gaafste shooters: Redneck Rampage en Kingpin. (ja, en Redneck Rampage Rides Again)

Dus als er een nieuwe Kingpin uitkomt zal hij niet van Xatrix zijn, vrees ik :(

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 03:33 schreef DynaMikeY het volgende:
Heheh...ik heb paar weken terug nog een KingPin revival gehad, dat spel blijft gewoon vet ownen.

Heb ook effe uitgezocht of er nog iets in de maak was...maar het schijnt dat de producer (Yup! Xatrix Entertainment 8-)) failliet is gegaan. Hebben maar 2 spellen uitgebracht, maar wel 2 van de gaafste shooters: Redneck Rampage en Kingpin. (ja, en Redneck Rampage Rides Again)

Dus als er een nieuwe Kingpin uitkomt zal hij niet van Xatrix zijn, vrees ik :(
Ik dacht dat Xatrix ook een Mod had uitgebracht voor QuakeII ?????
Of zit ik nu er naast??

\edit
bedoel een expensionset

Verwijderd

Topicstarter
Xatrix is idd failliet, maar als het bedrijf failliet gaat, blijven de werknemers over... en die schijnen duz druk bezig te zijn met interplay over Kingpin 2... En hij komt duz echt wel! No kiddin.... Max Payne lijkt er inderdaad op.. sommige graphics lijken onwijs veel op die van Kingpin.. vooral de muren etc... En btw, als je zegt dattie er niet aankomt, dan heb je Kingpin nog nooit uitgespeeld.. dan kan je toch duidelijk horen dat ze je uitscheld voor hoer, trut doos en noem maar op en dat ze je terug gaat pakken..... ;).. duz beware of Kingpin.. en neej er is inderdaad nog geen release date maar ik denk dat je die over een half jaartje wel weer kunt lezen

Verwijderd

Designers en andere Xatrix people werken nu voor Gray matter.

En Gray Matter werkt nu aan Return to Castle Wolfenstein.

Er is een gerucht dat ze al bezig zijn met kingpin 2:vengeance en dat het al voor 15% af zou zijn..maar dat er geen official berichten komen voor de 1ste maand van 2002..maar volgens mij is het allemaal onzin.

• psych
  • Laatst online: 07:17
The motherfucker better be here quick, he can take care of his shit in his ooown motherfuckin' time!

8-)

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Verwijderd

Topicstarter
Klopt T-Lee.. check de preview movie van de nieuwe wolvenstein maar.... veel dingen zie je terug uit Kingpin... Flamethrower etc en de engine.... Maaruh, ik vertel jullie nog wel eens waarom ik jullie dit vertel en hoe ik zo zeker weet dat Kingpin 2 eraan komt...

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-01 00:36

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Op dinsdag 31 juli 2001 02:00 schreef psych het volgende:
The motherfucker better be here quick, he can take care of his shit in his ooown motherfuckin' time!

8-)
MAN, Don't be looking at mah bitch, muthafucker! 8-)

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

• Wekkel
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Kingpin is inderdaad een coole titel. De atmosfeer en de beleving is stukken beter dan Max Payne..

Vette scheldwoorden en karakters, die veel interactiever zijn. (positief benaderen of negatief).

Fucker!!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-12-2025
Kingpin is cool!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik heb die kingpin samples nog eens gebruikt voor een hardcore nummer :P

dat was lang geleden ... :z

Verwijderd

Ik Vond deze thread ff de moeite waard om weer op te halen, aangezien er zelfs NU nog geruchten zijn over wel of geen kingpin 2.
Ik weet dat ik veel op planetkingpin forums rondhing en daar hadden ze veel met Interplay ge mailt. maar het blijkt dus gewoon dat Xatrix ooit eens kingpin te overhaast had uitgebracht en dat het daarom nooit de goede publiciteit had gehad die het zeker weten verdiende! Man zelfs op dit moment wacht ik nog op een spel dat NET zo als Kingpin is, maar volgens mij kan ik lang wachten en maar beter zelf c++ enzo gaan leren want voorlopig komt het er denk ik nog niet aan.

Misschien dat tegen deze tijd iemand anders wel al iets meer weet of T- lee over Kingpin Vengeance want die titel klinkt al flink Pimpy

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
MAN, Don't be looking at mah bitch, muthafucker!
MAN, I warned you punk-assed bitch muthafucker !

Ik speel het nog steeds behoorlijk veel over mijn netwerk aangevuld met de kraze bot.. het is echt een fantastisch spel. Even alle talk sounds bij elkaar vinden, winamp playlist van maken, en je hebt gegarandeerd plezier tijden het werken thuis ;).

Het spel is ook zo goed omdat het editen zo simpel is, ik heb een hele lading aan custom textures & skins die de uitstraling van het spel nog meer verbeteren.

Weet iemand trouwens waar ik custom maps kan downloaden die nog werken ?, ik heb via google gezocht maar in 90% van de gevallen werkt de download niet meer of is de pagina weg.

[ Voor 28% gewijzigd door agentorangina op 13-01-2003 23:15 ]

Verwijderd

Hmm ik weet dat ik zelf altijd maps maakte met Kpradiant sommige waren echt mooi gelukkig

gvd ik mis die tijd dat je van school thuis kwam, je icq (ja die gebruikte je toen) startte en dan ff je clan members begroette.. en dan... ging je fraggen!!!! 30 kills in 4 min shit wat een kut tijd ;) Hmm misschien gaat het in kpdm5 beter :P

Btw: http://www.planetkingpin.com/kma/

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 23:19 ]

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 17:21
Kingpin heb ik veeeeeeeeel online gespeeld :o
Erg tof spel, zou gaaf zijn als er een sequel komt! :9

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-12-2025
hehehe heb nog met de wave filetjes die bij de demo mijn baas zijn secretarrese laten schrikken. was iets in de geest van hey u bitch. shut the fuck up. *SHOTGUN 2x*

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Verwijderd

Dat spel is echt te wr33d :9~ :9~
Heb echt genoten die jaren geleden..die sfeer..die muziek..het vele gevloek..............................
f*ck you 8)
>:)

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-01 17:25
Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 23:17:
gvd ik mis die tijd dat je van school thuis kwam, je icq (ja die gebruikte je toen)
Uhm, 'k wil niet veel zeggen hoor, maar ik en al mijn vrienden gebruiken nog steeds ICQ, en ook alleen ICQ! Heb in het verleden MSN Messenger geprobeerd, maar dat heeft het toch niet vind ik. En zowiezo heeft MSN weinig zin als je een lege contactlijst hebt omdat iedereen die je kent op ICQ zit! :D Heb ook Trillian geprobeerd, maar ook dat vind ik minder prettig werken dan ICQ. En als je toch alleen mensen op het ICQ netwerk kent, dan is er ook geen reden om Trillian te gebruiken.

Maar ff on-topic, ook ik heb dus ontzettend veel Kingpin gespeeld vroeger, was helemaal verslaafd! Heb single player uitgespeeld op medium, en speelde het heel veel online. Vond Kingpin deathmatch online veel leuker dan bv. SoF deathmatch online!

Ik zou het dus ook erg kewl vinden als Kingpin 2 uit zou komen! Afwachten maar en hopen...

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:19

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kingping 2 heeft da bomb grafics man :9~ . TOTALY OWNAGE 8) . DIt is echt cool. Deel 1 was al vet gaaf en bloederig })

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Haay
  • Laatst online: 08-01 17:25
Er is geen officiele Kingpin 2. Er is alleen een MOD op de originele Kingpin die Kingpin 2 genoemd wordt, en die andere wapens en breakables heeft.

Trouwens, voor de liefhebbers, Kingpin kan voor £4,99 inclusief verzendkosten bij Play.com origineel gekocht worden :)

Verwijderd

Xatrix is ook van Redneck Rampage :)

Vond Kingpin ook wel geslaagd. Die Tommy gun vooral, en die vlammenwerper was destijds ook ongeëvenaard. Alleen jammer dat het spel behoorlijk traag liep op goede systemen toentertijd. Had altijd last met 64 MB en een Tnt2.

Verwijderd

OUTerspace schreef op 14 januari 2003 @ 09:49:
Kingping 2 heeft da bomb grafics man :9~ . TOTALY OWNAGE 8) . DIt is echt cool. Deel 1 was al vet gaaf en bloederig })
Ben je stoned ofzo 8)7 ? Als je het over de MOD van kingpin 1 hebt die Kingpin 2 heet... dan moet dat haast wel.. want er is nie echt veel veranderd in de graph.. kan ook niet want je kan moeilijk een nieuw engine kopen waarop het draaid...

Ja kan wel.. als je te veel geld hebt en ontzettend veel van kingpin houd!
Dan zou je hem bv op de UT2003 engine kunnen laten lopen.. maarja.. nu praat ik wel heel erg ver..
;(

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:49
Kingin roelt inderdaad. Ik heb het spel een keer uitgeleend aan mijn buren en die spelen het nog elke dag (eigenlijk nacht) op i-net. Buurvrouw is btw Clanleader van bekende clan {GA}.

Verwijderd

ROFL, het taalgebruik van Kingpin was zware ownage!

Je hoeft alleen maar naar iemand te kijken en 'WHERE THE FUCK ARE YO LOOKING AT?' en als je niet oppaste viel die gast je aan..whehe meesterlijk.

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

kut alleen dat je dat Kingpin negens meer kan kopen.. ik wil dat spel echt zoooooo graag!!!
ik het is volgends mij de enige fps die ik een beetje leuk vind (ben een echt console gamer)

This space is occupied

• Hahn
  • Laatst online: 06:50
TheEvilCuber schreef op 18 January 2003 @ 09:19:
kut alleen dat je dat Kingpin negens meer kan kopen.. ik wil dat spel echt zoooooo graag!!!
ik het is volgends mij de enige fps die ik een beetje leuk vind (ben een echt console gamer)
Er is online nog één site die 'm verkoopt. Met verzendkosten van 4 euro erbij is ie 14 euro. Hier is de directe link :)

The devil is in the details.

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Sjees man....dit spel was ik helemaal vergeten :)
Ik heb hem nu gelijk weer geinstaleerd...en hij blijft goed hoor.
Ook grafisch kan hij nog best mee vind ik..vooral de sfeer is meesterlijk.
Jammer dat er bijna geen servers meer te vinden zijn =(
Maar hoe heet die Kingpin 2 mod??..of weet iemand een link daarvoor??

Verwijderd

als dit zo'n vette graphics heeft, waar blijven die screenies dan :?

Verwijderd

melly schreef op 18 januari 2003 @ 12:00:
Maar hoe heet die Kingpin 2 mod??..of weet iemand een link daarvoor??
www.planetkingpin2.com

en ga anders naar www.planetkingpin.com en zoek op de forums ff links naar de Mod!

Suc6

• Hahn
  • Laatst online: 06:50
Verwijderd schreef op 18 januari 2003 @ 12:31:
als dit zo'n vette graphics heeft, waar blijven die screenies dan :?
Het spel heeft best mooie graphics voor zo'n oud spel. Het is namelijk niet het nieuwste spel van dit moment...
Verwijderd schreef op 18 January 2003 @ 13:04:
[...]
Nou dat is nou echt zo overweldigend ofzo :o
Je moet wel bedenken dat het spel nu onderhand al minimaal 3 jaar oud is. En toch kunnen de graphics best nog wel mee :)

The devil is in the details.

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Je moet wel bedenken dat het spel nu onderhand al minimaal 3 jaar oud is. En toch kunnen de graphics best nog wel mee
Ik vind dit nog voorzichtig uitgedrukt hoor...
Dit spel was in die tijd echt een toppertje op grafisch gebied..
En nu ik hem vanochtend weer eens terug zie blijf ik hem echt gewoon mooi vinden..
Met name dan de sfeer die wordt neer gezet..lekker duister :)
Maar je zal hem echt moeten spelen om goed te kunnen oordelen..wat screens zeggen niet echt veel.

• Wekkel
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Die vlammenwerper is ook vet.

Verwijderd

melly schreef op 18 January 2003 @ 14:47:
[...]

Ik vind dit nog voorzichtig uitgedrukt hoor...
Dit spel was in die tijd echt een toppertje op grafisch gebied..
En nu ik hem vanochtend weer eens terug zie blijf ik hem echt gewoon mooi vinden..
Met name dan de sfeer die wordt neer gezet..lekker duister :)
Maar je zal hem echt moeten spelen om goed te kunnen oordelen..wat screens zeggen niet echt veel.
Niet alleen dat ik vind de AI ook echt lachuh! Veel wat ze zeggen klopt precies net met wat jij doet, En ook dat je een handlanger kan buyen is tof! laatste keer dat ik dat zag speelde ik een RPG :)

• Booth
  • Laatst online: 04-01 10:41

Booth

¯¯¯¯¯¯

Verwijderd schreef op 29 July 2001 @ 19:13:
Ik speel het sinds kort niet meer..
Omdat de meeste servers bagger zijn, en omdat er teveel bunnyhoppers en eikels zijn.
Heb laatst een multuplayer-only versie gedownload, en ik kon na 2 seconden hoppen, zo moeilijk is het niet :) Maarjah, ik heb ook l33t Quake1 skillz B)

Was verder wel phatte gamep, veel lol mee gehad enzo :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 January 2003 @ 13:05:
[...]

www.planetkingpin2.com

en ga anders naar www.planetkingpin.com en zoek op de forums ff links naar de Mod!

Suc6
Kan m nogsteeds niet vinden ... ;(

Verwijderd

http://www.kingpin2.home-page.cc/
kijk daar ff rond anders
Pagina: 1