Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Tablets van rond de 200 euro: kids mode op Galaxy Tab A

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• MarcelN
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 03-03 22:39
reviews: Tablets van rond de 200 euro - Een prijsklasse met duivelse keuzes

@Chris Broesder

Beste Chris,

Onlangs heb ik zelf een Samsung Galaxy Tab A 10.1 (2019) aangeschaft. Met name om deze door mijn kinderen te laten gebruiken/misbruiken. Onderdeel van mijn beslissing om te gaan voor deze tablet was de aanwezige modus voor kinderen.

In het artikel wordt genoemd dat er geen app aanwezig is die dienst doet als modus voor kinderen. Dit is echter wel aanwezig, maar niet als app terug te vinden. De functionaliteit heet "Kids Home" en kan via de snelle instellingen in het notificatiescherm gevonden worden.
Sterker nog, deze optie is zichtbaar op 1 van de screenshots onder het kopje Software.

Wellicht kan het artikel geüpdatet worden en misschien is het nog van invloed op de scores?

Met vriendelijke groet,
Marcel

[Voor 5% gewijzigd door MarcelN op 11-08-2019 01:02]

Alle reacties

• D0gtag
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

@Chris Broesder
Ik gooi het maar hier achteraan, bij de score van de tabs, staat scherm bij de samsung 2*+ en behuizing 1*+
De lenovo andersom, in de txt wordt gezegd dat de samsung de beste behuizing heeft en de lenovo het beste scherm. Nog even de scores controleren dus :) uiteindelijke scores kloppen dan nog wel maar voor mensen die alleen de score bekijken is het wel cruciaal.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

• HammieDuDe
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 13:44
@Chris Broesder
Dan ik ook nog maar even, je haalt de snelheden van de SoCs door elkaar.

Specificaties opgenoemd in de Hardware pagina van deze review wissel je de Huawei en Samsung om en daar baseer je in de tekst ook je bevindingen op, bijv. dat de Samsung een streepje voor heeft omdat hij een snellere SoC heeft maar dat is dus de Huawei.

• Chris Broesder
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 04-03 16:24
Helaas ben ik ziek geworden, vandaar de late reactie. Ik heb alles inmiddels verbeterd, bedankt voor de feedback :)

Prestaties van de Samsung blijven overigens overeind, want we beoordelen op de praktijk en tests en niet op de specs.

Chris Broesder

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True