Toon posts:

dolby geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil nieuwe boxen kopen. Ik wil gelijk dolby of een andere surround geluid. Maar wat is de beste keuze. Zijn de setjes van Creative goed? Of kun je het beste zelf boxen aansluiten. En een of ander tussenstuk ertussen

Verwijderd

zet deze maar ff in audio, video en HIFI

Verwijderd

de creative setjes zijn goed genoeg als je geen geld wiluitgeven en niet zo'n hypergeluidsfreak bent. maar bent wel verplicht een sb live 5.1 erbij te nemen.
heb ik ook maar nu heb ik dus problemen met me abit kt7-raid

Verwijderd

hoet niet, de set zelf converteerd het ook goed.. :)

Verwijderd

Ik heb een DTT2500 set (met dolby digital decoder dus) en die werkt prima. Zonder een kaart die digitale output geeft werkt de decoder niet (je moet het signaal namelijk digitaal naar de versterker kunnen sturen, vandaar dolby digital :)). Ik heb er gelijk een SB Live! Platinum 5.1 bij gekocht en die werkt prima >:). Hoewel die kaart ook zelf een dolby decoder heeft waardoor je met 'simpele' 4-speaker setups ook min of meer kan genieten van dolby digital (hoewel de centerspeaker ontbreekt).

Verwijderd

ik heb de fps 2000 van cabridge sound works met soundblaster live player 5.1 goed geluid komt er uit ;)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

HA-> AVH

• Amplify
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-07 02:10
Met een SB Live! 5.1 en een DTT 2200 ben je denk ik het beste uit. Je hebt dan ook DTS (Digitale Surround) die maarliefst bestaat uit 5 boxen en een subwoofer. Dit is echt het beste geluid voor een beste prijs.
Creative DTT2200 299,-
Creative Live! Player 225,-
samen 524,-

Your mind is trapped by the thought of it.

Pagina: 1