Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanSr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-04-2024
Na opnieuw installeren en he terugzetten van een reserve iCloud kopie toont WhatsApp alleen nog meet berichtkoppen, maar geen berichtinhoud.

Wat nog gekker is, na ontvangst van een bericht is de inhoud na enkele minuten weer weg.

Wat is de route om uit deze misere te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@JanSr
Heb je WhatsApp opnieuw geïnstalleerd of je complete telefoon?
Indien dat laatste, liet je WhatsApp zelf ook backups maken naar iCloud? Zo ja, is die nog niet overschreven? (voor de zekerheid op 4G kijken in WhatsApp bij Instellingen -> Chats -> Reservekopie welke tijd & datum er staat voor de nieuwste back-up bij "Laatste reservekopie".)

Als die backup goed is en een voor jou acceptabele datum, dan kan je overwegen om WhatsApp opnieuw te installeren en dan WhatsApp zelf laten herstellen vanaf die iCloud-backup.

Had je enkel WhatsApp opnieuw geïnstalleerd en is dit dus al vanuit de huidige reservekopie gedaan? Dan zit er vrees ik alsnog niets anders op dan het nogmaals te proberen; want het klinkt alsof je berichten-database corrupt is. Hopelijk lost een re-install en opnieuw uit iCloud downloaden dat dan op. Zo niet dan ehh... Als het heel belangrijke berichten waren kan je nog overwegen om wel de meest recente complete reservekopie van je complete iPhone op iCloud (als je daarnaartoe back-upt) terug te draaien, maar dat is natuurlijk wel een gedoe...

-edit-
Trouwens, zit je op iOS 12 of iOS 13...?

-edit- nvm :)

[ Voor 36% gewijzigd door WhatsappHack op 10-08-2019 21:09 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

5S kan niet op iOS 13 @WhatsappHack

@JanSr Wat heb je gedaan, geheel toestel opnieuw ingesteld of alleen WA opnieuw, en verse reservekopie of ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Hackus Ik heb geen idee welke iPhone JanSr heeft :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

WhatsappHack schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 19:15:
@Hackus Ik heb geen idee welke iPhone JanSr heeft :P
staat in gekoppeld :P

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Hackus Ahhh ik zie het nu op de desktop! Dat zit blijkbaar onder de "onderwerpen" dropdown op mobiel - weer wat geleerd :P Dank u :) Post aangepast! En dat elimineert ook meteen een probleem dat voor kan komen met WhatsApp op iOS 13, dat biedt meer hoop op een succesvol herstel. :P

Pagina: 1