.,m
[ Voor 101% gewijzigd door Anoniem: 320788 op 23-03-2020 13:57 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ik zie dat ik een beetje inconsequent ben omgegaan met de enter knop. Tenminste ik denk dat je dat bedoeld. Zo niet, dan moet je het maar zeggenRoom42 schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 17:47:
Hoewel ik denk dat je de alcohol beter even uit had kunnen laten werken...
.
Dit is niet altijd mogelijk, nee. We proberen zo min mogelijk topics de TC in te gooien, maar als het wel wordt gedaan, heeft het altijd een (hele) goede reden, die niet altijd publiekelijk gemaakt kan worden. Een TS laten staan met een modbreak is dan ook niet heel nuttig.Anoniem: 320788 schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 17:36:
Als om welke reden dan ook een topic weg moet, is het dan niet mogelijk de topicpost van de ts te laten staan,. Hier een modedit te doen met bv waarom de rest weg is. Lees rant/agressie/bedreigingen/ ongewenst etc.
Dit geeft misschien ook voor andere een rede om een topic niet te maken, omdat ze de redenen globaal zien waarom een topic verhuist.
Gr
Emiel
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq