Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ik kan nergens een Micro SD naar SD extender kabel vinden?

Pagina: 1
Acties:

• kloiik
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 27-12-2021
Ben ik nou zo dom? Loop al 2 uur te zoeken maar kan het alleen vinden op sketchy sites en nergens op tweakers ofzo

Internationaal zo gevonden https://www.amazon.com/LA...e-Raspberry/dp/B01D9JIUU0

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Wat wil je ermee gaan doen?

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online

• kloiik
Voor in de 3D printer.

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Die dingen zijn zo lastig te vinden om dat je voor hetzelfde geld gewoon een micro SD kaart kan kopen...

• kloiik
johnkeates schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 18:25:
Die dingen zijn zo lastig te vinden om dat je voor hetzelfde geld gewoon een micro SD kaart kan kopen...
Dat is het niet, ik heb een 3D printer die een Micro SD gebruikt maar die zit op een hele rare hoek en is er moeilijk in te krijgen. Micro SD naar Micro SD zou nog beter zijn maar ik kan ze moeilijk vinden.

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
kloiik schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 18:51:
[...]

Dat is het niet, ik heb een 3D printer die een Micro SD gebruikt maar die zit op een hele rare hoek en is er moeilijk in te krijgen. Micro SD naar Micro SD zou nog beter zijn maar ik kan ze moeilijk vinden.
Kan het zijn dat de printer ontworpen is om de kaart er niet constant in/uit te doen maar via USB of Netwerk benaderd te worden?

• kloiik
johnkeates schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 18:51:
[...]

Kan het zijn dat de printer ontworpen is om de kaart er niet constant in/uit te doen maar via USB of Netwerk benaderd te worden?
Kan in principe, maar heb niet echt het geld over voor een Raspberry Pi, en gezien hij letterlijk naast me PC staat kost het me 1 seconde om de USB met Micro SD uit de PC te halen en in de printer te doen.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wie had het over een Raspberry Pi? Hij kennelijk staat naast je PC, waarom kan hij niet daarlangs benaderd worden?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• PE4000
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-07 05:34
kloiik schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 18:51:
[...]Micro SD naar Micro SD zou nog beter zijn maar ik kan ze moeilijk vinden.
Afbeeldingslocatie: https://www.okaphone.nl/product/images/48cm-60cm-tf-male-to-micro-sd-card-female.jpg
Bron: Okaphone
Pagina: 1