Ik heb onlangs een poging gedaan om met gallery: Eli98 een transactie te doen. Deze Tweaker heeft 170 beoordelingen, waarvan 60 (!) negatief. Ik had de beoordelingen doorgelezen voor ik zijn aanbod aanvaardde, dus ik wist waaraan ik begon. Niettemin krijgt hij nog steeds vier sterren. Dat lijkt mij een heel vertekend beeld te geven voor iemand die heel slecht communiceert en wel afspraken maakt over verkopen en verzenden, maar deze frequent niet nakomt.
Bij deze dus de vraag of het onderdeel Communicatie zwaarder kan wegen in de eindscore, of of er eventueel zelfs een aparte optie kan worden toegevoegd om aan te geven dat de koper wel toegezegd heeft maar daarna van de radar verdween. Het is geen oplichting, maar het is wel hoogst onaangenaam, en als het systematisch gebeurt zou dat ook zichtbaar moeten zijn in de algemene sterrenscore.
Bedankt!
Bij deze dus de vraag of het onderdeel Communicatie zwaarder kan wegen in de eindscore, of of er eventueel zelfs een aparte optie kan worden toegevoegd om aan te geven dat de koper wel toegezegd heeft maar daarna van de radar verdween. Het is geen oplichting, maar het is wel hoogst onaangenaam, en als het systematisch gebeurt zou dat ook zichtbaar moeten zijn in de algemene sterrenscore.
Bedankt!
Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje