Ik zie dubbel.

Pagina: 1
Acties:

• pj
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Er is ineens nog een pj die actief geworden is. Hij kan dus onder mijn naam allerlei dingen rond strooien.

Hoe kan dit?

[topic=57820]

Deze pj ben ik dus niet ... maar het profiel is wel van mij.

• Flaman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-12-2022
Haha jongen das gewoon een foutje gebeurt wel vaker. Er was laatst een topic en een gast poste daar 1 x maar kwam het 10 x in de draad te staan, niks aan de hand hoor

Verwijderd

Die post is ruim 9 maanden oud.
Lijkt me dus niet, dat er ineens nog een pj aktief geworden is ;)
Toch niet toevallig een klein lekje in de geheugenkamer o.i.d. he? ;)

Heb je verder nooit je account ingelogd laten zitten op een publiek toegankelijke computer?
Geen broers/zussen/vader/moeder/kinderen die onder je accountgepost kunnen hebben?

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op zondag 29 juli 2001 11:55 schreef Flaman_Creationz het volgende:
Haha jongen das gewoon een foutje gebeurt wel vaker.
Dacht dat dat inmiddels niet meer kon.

Verwijderd

Volgens mij ging het nou niet echt om die dubbelpost, maar meer om het feit, dat er een andere gebruiker onder zijn account heeft gepost.

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:59

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

euh, het kan dus 2 dingen zijn:

1. je weet niet wat een dubbelpost is, maar dat lijkt me sterk... (das dus dat 2x hetzelfde bericht er komt te staan)

2. je hebt een memory-leak: je bent vergeten dat je dat 9 maand terug zelf gepost hebt :)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:14
of het is/was een geval van niet-zo-random session uitdelen. De session generator van Topix laat zo nu en dan een steekje vallen waardoor het voor kan komen dat je ineens odner iemands anders nick bent ingelogt. Gebeurd de laatste tijd trouwens niet zo vaak meer, misschien dat het ondertussen is opgelost.

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

De BC soms? Dat pj werd verwijderd en later een andere pj registreerde? (deze pj dus) van dit topic)

Verwijderd

Op zondag 29 juli 2001 14:48 schreef GSMboy het volgende:
De BC soms? Dat pj werd verwijderd en later een andere pj registreerde? (deze pj dus) van dit topic)
Nope kan niet, aangezien die PJ in oktober nog poste.
Alleen accounts van 3 maanden (of nieuwer) voor de BC zijn getrashed.
Pagina: 1