Vraag

• Richard99
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 25-11-2022
Hallo,

Welke zouden jullie adviseren? Motorola misschien de iets beter specs maar heb met beide merken geen ervaring.

Thx.

Alle reacties

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:25
Ik ken deze motorola niet maar ik heb (en mijn vrouw ook) de Nokia 8.1 en we zijn er zeer tevreden over. Android One is lekker snally en we krijgen de updates snel (duhh is voordeel van Andorid One).

het enige waar wat over te "zeuren" is dat de camera's niet super zijn, in goede omstandigheden prima maar gaat snel achteruit als de lichtomstandigheden minder worden.

Maar goed daar is dan ook de prijs naar......

MuziekLiefhebbert

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-11 08:01
Ik heb mijn Nokia 7.1 verkocht en de One Vision gekocht. Vind hem fijner in gebruik dan de Nokia.

Less reviews van beide toestellen en merken.

[ Voor 48% gewijzigd door frickY op 10-08-2019 10:28 ]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Richard99 dit betreft aankoopadvies en hoort dus eigenlijk thuis in: Aankoopadvies Tablets en Telefoons. Echter voldoet je topic niet aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Maak even een nieuw topic aan op de bovenstaande plek. Je krijgt dan vanzelf een template te zien, wanneer je dit volledig invult kunnen we je een stuk beter adviseren.

Zie ook: Welkom in Aankoopadvies Tablets en Telefoons en Het algemeen beleid #quickstart.

Dit topic is gesloten.