[GoT] Waarom is deze dicht?

Pagina: 1
Acties:

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Het is toch een vrij normale vraag zou ik zo zeggen. Is het nieuwe beleid soms 'Je vraag is beantwoord, dus we gooien er een slotje op'. Zo ja: kan het hier nog gezellig worden... (niet dat het dat nu al is hoor, daar letten we wel op, maar dan word het dus nóg erger).

Het gaat over dit topic: [topic=193861]

Virussen? Scan ze hier!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:24

Exirion

Gadgetfetisjist

Op de website van AOpen staat alles wat ie wilde weten. Als ie een beetje moeite had gedaan dan had ie alle antwoorden zo kunnen vinden. Iemand anders had de BIOS link gegeven, en ik heb vervolgens de chipset-driver link gegeven. Dit is echt een read-the-fucking-website vraag ;)

In deze index op de website had ie zo dat bord met die SiS chipset kunnen vinden:

http://www.aopen.nl/tech/download/mbdrv/default.htm

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

http://www.google.com/search?hl=nl&safe=off&q=5595+aopen+sis&btnG=Google+zoeken&lr=

ff naar beneden scrollen en je komt deze tegen : http://www.aopen.nl/tech/report/vga/pg975/mb.htm

Een simpele zoekopdracht met google was ook voldoende geweest. Google en de website van de fabrikant zijn de eerste dingen die je doet voor je je probleem op GoT neerzet.

• wildhagen
  • Niet online
Ok, kan ik inkomen. Maar dan snap ik niet waarom zo'n beetje de helft van de topics NIET is gesloten, want die kan je allemaal terugvinden in reviews (via Google bijvoorbeeld)... beetje inconsequent dus.

Wat voorbeelden, ff heel snel bij elkaar gegrepen:

[topic=193787]
[topic=193076] (hier is al eerder een topic over geweest)
[topic=193149] (idem)
[topic=193754] (idem)
[topic=193307] (idem)
[topic=193401]
[topic=193284]
[topic=161546] (open deur)
[topic=193616] (nr 1004 onderhand...)
[topic=193190]
[topic=193226]
[topic=188694] (de titel alleen al...)
[topic=192716]
[topic=193093]

Doe het dan consequent, OF alles, OF niks. Zo schep je alleen onduidelijkheid, niemand snapt meer waar-ie aan toe is op deze manier. De een mag wel gewòon een vraag posten die hij met Google kon oplossen, de ander niet...

Virussen? Scan ze hier!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:24

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 29 juli 2001 11:57 schreef wildhagen het volgende:
Ok, kan ik inkomen. Maar dan snap ik niet waarom zo'n beetje de helft van de topics NIET is gesloten, want die kan je allemaal terugvinden in reviews (via Google bijvoorbeeld)... beetje inconsequent dus.
Als je zo gaat beginnen dan kun je alles wel op slot gooien. Uit ervaring weet ik dat je praktisch elk probleem met de computer op kunt lossen via altavista/google/got-search, maar dan blijft er niks van het forum over.

Ik probeer zoveel mogelijk open te laten staan, maar dingen die met 30 seconden zoeken op internet op te lossen zijn, die gaan op slot. RTFM/UTFS vragen inbegrepen. De topic die jij net opnoemt gaan allemaal over dingen die voor andere users interessant kunnen zijn, dus zolang het geen onzin wordt blijven ze open.

Eerst klaagt iedereen over teveel slotjes, en nu moet ineens alles op slot omdat er consequent gedaan moet worden?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Deze vraag is 2 tellen werk met google/a-open site en in de toekomst heeft hoogstwaarschijnlijk niemand wat meer aan deze vraag, de topics die jij opnoemt zijn interessant voor heel veel users.

Verwijderd

Op zondag 29 juli 2001 12:06 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Deze vraag is 2 tellen werk met google/a-open site en in de toekomst heeft hoogstwaarschijnlijk niemand wat meer aan deze vraag, de topics die jij opnoemt zijn interessant voor heel veel users.
Het is nog wel interessant! Misschien zijn er mensen die hetzelfde willen weten en beginnen met zoeken op GoT...

Verwijderd

Maar je moet beginnen met zoeken op de A-Open een Google site :)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zondag 29 juli 2001 12:32 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Maar je moet beginnen met zoeken op de A-Open een Google site :)
Minimaal beginnen bij de site van de fabrikant iig.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Zelfwerkzaamheid is sommige gebruikers vreemd. het grootste gedeelte van die groep is zelfs te lui om verder te kijken dan hun muis lang is.
Het gros van de topics die door die groep gestart wordt, is meteen al rijp voor een slotje. Echter; sommige topics kunnen toch handig zijn voor anderen: omdat er bijvoorbeeld iets meer informatie instaat dan "mijn cd-speler doet het niet; waar ligt het aan".

Ook blijft het modden mensenwerk en een kwestie van inschatten.
Pagina: 1