Toon posts:

daytrader en sinds weekje miner.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• nlterror
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 09-08-2019
dag allemaal,

ik ben sinds een week eigenaar van een antminer b7, deze heb ik via marktplaats 2ehands aangeschaft om uit te proberen. zijn stats zijn 528wat/ 96kh/s. (hiermee mine ik dash)

Nu wil ik graag een tag starten om niet alleen te netwerken maar ook elkaar te helpen.

Zelf daytrade ik sinds 2016 met iota, ether en btc.
laatste tijd ben ik wat moe geworden van hoeveel energie en tijd in daytraden gaat zitten.
Nu heb ik de stap gezet om te gaan minen.
zelf heb ik de bovengenoemde beginnerminer thuis staan, en wil nu een a1 of eventueel een andere aanschaffen.

hebben jullie ervaring met de wat hogere miners.

mijn vragen zijn, hoeveel geluid maakt de a1 of soortgelijke miner.
koelen jullie met een element of iets andere, ik namelijk op dit moment niet.

lees veel over hosting dus wie weet haal ik hem van het kantoortje af en plaats hem bij een leuke host.
ook ben ik erg geintresseerd naar een goede pool. heb net een hele doc gelezen over pools en ziet er aantrekkelijk uit als je niet te commerciële pool kan vinden.

ik hoop hier leuke gezellige gelijkgestemden te vinden om te netwerken.

fijne dag

[Voor 1% gewijzigd door nlterror op 09-08-2019 21:23. Reden: meer info]

Alle reacties

• dion_b
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 01:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

"Een tag starten" :?

Hoe dan ook, dit is geen hardwarediscussie dus hoort het niet in Overige Hardware thuis. Mining doe je voor cryptocurrencies en daarvoor hebben we momenteel een themaforum.

Move OH -> Themaforum Cryptocurrencies

Soittakaa Paranoid!

• Taro
  • Registratie: september 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
@nlterror Je wordt moe van daytraden, dus daarom ga je minen in een land waar de stroomkosten doorgaans hoger zijn dan de opbrengsten van het minen zelf? Ik zie de relatie niet zo.

Waarschijnlijk wil je winst maken door achterover te leunen (niet negatief bedoeld) en alleen de stroomrekening en miner te betalen, maar ik verwacht dat je hierdoor alleen maar verlies zult maken.

Als je het doet voor de community en het plezier, dan begrijp ik dat uiteraard wel, dat gaat je waarschijnlijk positieve energie opleveren, maar nog steeds geld kosten. Kortom: Je gaat aan een hobby beginnen ipv een winstgevende (neem ik aan?) cryptocurrency daytrader te zijn en dat mag natuurlijk wat kosten.

In de specs van de A1 staat vast hoeveel dB geluid deze genereert, net als je dat voor de B7 kunt vinden.

Heb je al berekend hoeveel het minen van Dash je gaat kosten vs wat het gaat opleveren?

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee