dag allemaal,
ik ben sinds een week eigenaar van een antminer b7, deze heb ik via marktplaats 2ehands aangeschaft om uit te proberen. zijn stats zijn 528wat/ 96kh/s. (hiermee mine ik dash)
Nu wil ik graag een tag starten om niet alleen te netwerken maar ook elkaar te helpen.
Zelf daytrade ik sinds 2016 met iota, ether en btc.
laatste tijd ben ik wat moe geworden van hoeveel energie en tijd in daytraden gaat zitten.
Nu heb ik de stap gezet om te gaan minen.
zelf heb ik de bovengenoemde beginnerminer thuis staan, en wil nu een a1 of eventueel een andere aanschaffen.
hebben jullie ervaring met de wat hogere miners.
mijn vragen zijn, hoeveel geluid maakt de a1 of soortgelijke miner.
koelen jullie met een element of iets andere, ik namelijk op dit moment niet.
lees veel over hosting dus wie weet haal ik hem van het kantoortje af en plaats hem bij een leuke host.
ook ben ik erg geintresseerd naar een goede pool. heb net een hele doc gelezen over pools en ziet er aantrekkelijk uit als je niet te commerciële pool kan vinden.
ik hoop hier leuke gezellige gelijkgestemden te vinden om te netwerken.
fijne dag
ik ben sinds een week eigenaar van een antminer b7, deze heb ik via marktplaats 2ehands aangeschaft om uit te proberen. zijn stats zijn 528wat/ 96kh/s. (hiermee mine ik dash)
Nu wil ik graag een tag starten om niet alleen te netwerken maar ook elkaar te helpen.
Zelf daytrade ik sinds 2016 met iota, ether en btc.
laatste tijd ben ik wat moe geworden van hoeveel energie en tijd in daytraden gaat zitten.
Nu heb ik de stap gezet om te gaan minen.
zelf heb ik de bovengenoemde beginnerminer thuis staan, en wil nu een a1 of eventueel een andere aanschaffen.
hebben jullie ervaring met de wat hogere miners.
mijn vragen zijn, hoeveel geluid maakt de a1 of soortgelijke miner.
koelen jullie met een element of iets andere, ik namelijk op dit moment niet.
lees veel over hosting dus wie weet haal ik hem van het kantoortje af en plaats hem bij een leuke host.
ook ben ik erg geintresseerd naar een goede pool. heb net een hele doc gelezen over pools en ziet er aantrekkelijk uit als je niet te commerciële pool kan vinden.
ik hoop hier leuke gezellige gelijkgestemden te vinden om te netwerken.
fijne dag
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2019 21:23 . Reden: meer info ]