Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Vraag
Alle reacties
Als je op de wifi van Ziggo zit en je Chromecast op Unify kan het zijn dat ze elkaar niet zien.
Ook als je bijvoorbeeld op de 5ghz zit met je telefoon kan het zijn dat je elkaar niet ziet.
Ondanks dat dit het zelfde netwerk is intern.
Je kan het beste anders nogmaals het proces doorlopen en kijken wat er gebeurt, eventueel een ruimte aanmaken kan ook helpen.
En zorg ervoor dat signaal sterk genoeg is.
Ook als je bijvoorbeeld op de 5ghz zit met je telefoon kan het zijn dat je elkaar niet ziet.
Ondanks dat dit het zelfde netwerk is intern.
Je kan het beste anders nogmaals het proces doorlopen en kijken wat er gebeurt, eventueel een ruimte aanmaken kan ook helpen.
En zorg ervoor dat signaal sterk genoeg is.
Ik zat dan uiteraard met zowel iPhone als Chromecast op ziggo modem 2.4 ghz
Vandaar ook mijn verbazing over de melding.
De ubiquity wisselt tussen 2,4 en 5 heb ik wel s begrepen dus dan zou ik de fout wel snappen.
Vandaar ook mijn verbazing over de melding.
De ubiquity wisselt tussen 2,4 en 5 heb ik wel s begrepen dus dan zou ik de fout wel snappen.
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Het klinkt eerder als een dubbele nat?
Zit de Chromecast en iphone wel in het zelfde netwerk?
in het zelfde ip reeks en subnet?
Meerdere DHCP Servers actief?
Zit de Chromecast en iphone wel in het zelfde netwerk?
in het zelfde ip reeks en subnet?
Meerdere DHCP Servers actief?
Heb je misschien je netwerk (ooit) een andere naam gegeven?
Misschien de hele zaak inclusief Ziggo resetten lijkt me (helaas) ook een 'probeeroptie'
Misschien de hele zaak inclusief Ziggo resetten lijkt me (helaas) ook een 'probeeroptie'

BE AT THE BEAT ♫ DeComponeur.nl