Sinds gisterochtend werkt mijn toetsenbord en trackpad niet meer van mijn MacBook Pro. Na wat googelen kwam ik er achter dat ik tijdens het booten de PRAM kon legen, dit heb ik toen ook gedaan en daarna werkte het toetsenbord en de trackpad als vanouds.
Nu starte ik vandaag mijn MacBook weer op voor werk en had ik precies het zelfde probleem. (Je voelt overigens wel dat je de trackpad kan inklinken, dus er gaat gewoon power naar toe). Ook vandaag de PRAM geleegd maar dit hielp vandaag niet.
Wat ik geprobeerd heb:
- PRAM geleegd
- SMC reset
- hardware controle gedaan (D indrukken tijdens booten). Hier kwamen geen fouten uit.
- drivers weggegooid.
- systeem controle. Ook niks.
Ik heb al een hele hoop dingen geprobeerd, hebben jullie nog andere suggesties? Welke opties heb ik nog?
Relevante software en hardware die ik gebruik
MacBook Pro mid 2015. 13 inch
Alle poorten van de MacBook werken overigens wel gewoon.
Nu starte ik vandaag mijn MacBook weer op voor werk en had ik precies het zelfde probleem. (Je voelt overigens wel dat je de trackpad kan inklinken, dus er gaat gewoon power naar toe). Ook vandaag de PRAM geleegd maar dit hielp vandaag niet.
Wat ik geprobeerd heb:
- PRAM geleegd
- SMC reset
- hardware controle gedaan (D indrukken tijdens booten). Hier kwamen geen fouten uit.
- drivers weggegooid.
- systeem controle. Ook niks.
Ik heb al een hele hoop dingen geprobeerd, hebben jullie nog andere suggesties? Welke opties heb ik nog?
Relevante software en hardware die ik gebruik
MacBook Pro mid 2015. 13 inch
Alle poorten van de MacBook werken overigens wel gewoon.