Voor een buurjongen die verzot is op Fortnite ben ik op zoek naar een systeem inclusief monitor. Zijn budget is ca 1500 euro. Nu heeft hij aangegeven dat hij ook wil gaan streamen (Twitch of Mixer) en dat hij de voorkeur heeft voor een 1080p systeem ivm hogere fps.
Nu heb ik als startpunt de BBG genomen van afgelopen juli waarbij ik wel de voeding een upgrade heb gegeven net als de videokaart. Wellicht is de voeding wat overkill maar heb zelf er goede ervaringen er mee. mocht dat toch niet het meest verstandige zijn, hoor ik da uiteraard graag.
Ook heeft hij een voorkeur voor een " wit " systeem maar dat heb ik buiten de kast niet meegenomen. RGB en kleurtjes voor de kast zijn wat mij betreft altijd ondergeschikt aan prestaties.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk een game systeem voor Fortnite (voorlopig) waarbij hij soms de content wil gaan streamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hij heeft een budget van ca 1500 euro. het systeem wat ik tot nu toe heb samengesteld kost minder en dus is er ruimte om eventueel wat te upgraden als dat mogelijk is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hij heeft een toetsenbord en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn droom systeem is compleet wit met maximale RGB componenten
maar voor de rest een bang for the buck systeem
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Hij heeft geen voorkeur voor merken, dit is zijn eerste systeem
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals genoemd, wit als voorkeur kleur. Zo hoog mogelijke fps
Ga je overklokken?
Verwacht niet dat hij gaat overklokken
Wat verwacht je van ons?
Graag input/advies van een ieder die dit leest of het systeem in balans is. Ook of het zou lonen om een betere GPU te plaatsen en zoja welke dan?
Nu heb ik als startpunt de BBG genomen van afgelopen juli waarbij ik wel de voeding een upgrade heb gegeven net als de videokaart. Wellicht is de voeding wat overkill maar heb zelf er goede ervaringen er mee. mocht dat toch niet het meest verstandige zijn, hoor ik da uiteraard graag.
Ook heeft hij een voorkeur voor een " wit " systeem maar dat heb ik buiten de kast niet meegenomen. RGB en kleurtjes voor de kast zijn wat mij betreft altijd ondergeschikt aan prestaties.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk een game systeem voor Fortnite (voorlopig) waarbij hij soms de content wil gaan streamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hij heeft een budget van ca 1500 euro. het systeem wat ik tot nu toe heb samengesteld kost minder en dus is er ruimte om eventueel wat te upgraden als dat mogelijk is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hij heeft een toetsenbord en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn droom systeem is compleet wit met maximale RGB componenten
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Hij heeft geen voorkeur voor merken, dit is zijn eerste systeem
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 205,- | € 205,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450M Mortar | € 106,- | € 106,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Radeon RX 5700 XT 8G GDDR6 | € 417,50 | € 417,50 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define R5 Wit | € 97,01 | € 97,01 |
| 1 | Monitoren | AOC G2590PX Rood, Zwart | € 212,96 | € 212,96 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 93,- | € 93,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650x (2018) Zwart | € 92,- | € 92,- |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 100,95 | € 100,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.324,42 | ||
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals genoemd, wit als voorkeur kleur. Zo hoog mogelijke fps
Ga je overklokken?
Verwacht niet dat hij gaat overklokken
Wat verwacht je van ons?
Graag input/advies van een ieder die dit leest of het systeem in balans is. Ook of het zou lonen om een betere GPU te plaatsen en zoja welke dan?