Hoi! Ik wil binnenkort graag een nieuwe PC bouwen. Ik zit alleen nog even te kijken naar de beste prijs / kwaliteit. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Op deze nieuwe PC wil ik gaan gamen, (1080px - High / Ultra). Ik speel games als: Call Of Duty, Assassins Creed, WarThunder, Battlefield V en PUBG.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal wil ik hier tussen de €750 en €850 aan uitgeven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een nieuwe Samsung EVO 860 SATA SSD (512GB) liggen die ik ga gebruiken als mijn nieuwe boot drive.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag een AMD Ryzen 5 2600(x) of 3600 (x), 16GB DDR4 RAM en een GTX 1660 (ti) willen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de CPU wil ik graag een AMD Ryzen en mijn videokaart een Gigabyte
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoef geen RGB of andere lampjes, kast moet een goede ariflow hebben en de kast hoeft niet per se een raampje te hebben. Ik zie mijn kast toch niet.
Ga je overklokken?
Ik wil op dit moment niet overklokken maar hou de optie wel graag open voor in de toekomst.
Wat verwacht je van ons?
Een snelle gaming PC waarmee ik een tijd vooruit kan binnen het budget van €850. Naast de 512GB SSD zou ik ook graag een HDD willen van bijvoorbeeld 1 of 2TB voor massa opslag.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Op deze nieuwe PC wil ik gaan gamen, (1080px - High / Ultra). Ik speel games als: Call Of Duty, Assassins Creed, WarThunder, Battlefield V en PUBG.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal wil ik hier tussen de €750 en €850 aan uitgeven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een nieuwe Samsung EVO 860 SATA SSD (512GB) liggen die ik ga gebruiken als mijn nieuwe boot drive.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag een AMD Ryzen 5 2600(x) of 3600 (x), 16GB DDR4 RAM en een GTX 1660 (ti) willen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de CPU wil ik graag een AMD Ryzen en mijn videokaart een Gigabyte
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoef geen RGB of andere lampjes, kast moet een goede ariflow hebben en de kast hoeft niet per se een raampje te hebben. Ik zie mijn kast toch niet.
Ga je overklokken?
Ik wil op dit moment niet overklokken maar hou de optie wel graag open voor in de toekomst.
Wat verwacht je van ons?
Een snelle gaming PC waarmee ik een tijd vooruit kan binnen het budget van €850. Naast de 512GB SSD zou ik ook graag een HDD willen van bijvoorbeeld 1 of 2TB voor massa opslag.