Adobe Acrobat X Markeringen printen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crxtreem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Mijn vraag

Wij maken regelkasttekeningen en deze leveren wij aan in PDF naar de klant.
Deze komen dan terug met opmerkingen voor Revisie.
De opmerkingen staan in de PDF met wolkjes en eventueel teksten.

Soms moeten deze gegevens ook geprint worden en nu doe ik door de PDF scrollen om de pagina's op te schrijven en deze vul ik in bij het printen met 1, 4, 6, etc.

Dit is best bewerkelijk dus zoek ik eigenlijk de instelling dat ik dit Adobe kan laten doen.
Er zit wel de optie in om de opmerkingen als samenvatting te printen, maar ik wil ze direct op de pagina en dan alleen die pagina's printen.

Kan ik misschien een bepaalde code bij pagina's invullen zodat dit wel werkt?
Of is er ergens nog een optie om dit te printen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Staan de opmerkingen echt op de PDF of aan een zijkant in een balk? Bij het afdrukken in Reader DC (van Acrobat X en Reader x is de ondersteuning al een tijd gestopt) kun je kiezen of je markeringen (annotaties) op de PDF wilt weergeven of niet. Voor opmerkingen aan de zijkant van de scherm is een optie om opmerkingen samenvatten waarmee je na elke een lijst van opmerkingen krijgt. Wellicht zit dit wel ook gewoon al in Acrobat X?

Select * from fish

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:14

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

@Zeehond, punt is denk ik niet of de opmerkingen wel of niet afgedrukt worden (dat werkt prima), maar dat je alleen pagina's waar opmerkingen op staan wilt afdrukken. Dus een document van 20 pagina's met maar 3 waar aantekeningen op staan, wil de TS alleen die drie geprint hebben, niet alle 20.

Edit:
@Crxtreem, even op Google zoeken gaf mij al eerste hit al https://forums.adobe.com/thread/2246301 met het antwoord. Dat is wat je wilt neem ik aan.

[ Voor 21% gewijzigd door Hero of Time op 09-08-2019 15:06 ]

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crxtreem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Hero of Time schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 15:02:
@Zeehond, punt is denk ik niet of de opmerkingen wel of niet afgedrukt worden (dat werkt prima), maar dat je alleen pagina's waar opmerkingen op staan wilt afdrukken. Dus een document van 20 pagina's met maar 3 waar aantekeningen op staan, wil de TS alleen die drie geprint hebben, niet alle 20.

Edit:
@Crxtreem, even op Google zoeken gaf mij al eerste hit al https://forums.adobe.com/thread/2246301 met het antwoord. Dat is wat je wilt neem ik aan.
Dat komt al aardig dicht in de buurt van wat ik wil.
Het is alleen dat mijn bladen liggend zijn.
Als ik dit uitvoer pakt adobe mijn pagina's en zet ze op een staand vel.
Ik kan mijn set wel roteren en dan uitvoeren alleen staat er dan een gedeelte niet op de pagina.
Het lijkt er op dat centreren en aanpassen niet meer werkt.