Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Maximum internetsnelheid in belgie?

Pagina: 1
Acties:
  • 266 views

Vraag

• Paramarenko
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 14-12-2020
Beste,

Ik vraag me af wat de maximum snelheid in belgie is als particulier?

Ik ben van provider telenet en ik haal 200mbps rechtstreeks van de router.... rechtstreeks dus 1meter kabeltje van de router...

Als ik boven zit is dit echter nog maar 100 a 70mbps.... de upload is altijd rond de 20mbps...

Wat is nu eigenlijk het snelste internet mogelijk?

Nu zie ik soms mensen praten over 1000mbps... 1g?! Is dit wel mogelijk in belgie? Ik dacht dat telenet de enigste was met het pakket van 400mpbs...

Alle reacties

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Nu online
Beetje Googlen zou je meer dan genoeg moeten vertellen. Dit is al je 4e topic in 8 uur tijd. Je hoeft niet voor elke vraag die in je opkomt direct een topic aan te maken ;) Eerst even zelf zoeken wordt hier van je verwacht en gevraagd.

[Voor 8% gewijzigd door Hahn op 09-08-2019 00:47]

The devil is in the details.

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 16:10

rens-br

Moderator Mobile & IN
@Paramarenko zoals je inmiddels weet is het op Tweakers de bedoeling om eerst wat eigen onderzoek te doen. Aangezien ik niet kan zien dat dit gebeurd is, komt hier een slotje op.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True