Premier League wedstrijd bezoeken

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-04 13:48
Beste mede-tweakers,

Ieder jaar reis ik met een kameraad af, om een voetbal wedstrijd te bezoeken.

Dit jaar willen we op bezoek bij Everton gaan. (Het liefste bij Liverpool maar vanwege het kleine stadion, lijkt het me haast onmogelijk om hier kaarten voor te krijgen).

Nu ben ik niet op zoek naar een hospitality package of een membership. Maar heeft iemand weleens op "matchday" op de bonnefooi 2 kaartjes kunnen kopen, is zoiets mogelijk? Anders maken we gebruik van Stubhub.

Het is natuurlijk ook nog een optie, om bij Liverpool te gaan kijken, mochten er geen kaarten zijn, daar in de kroeg te kijken? is het dan een beetje druk denken jullie?

Vooralsnog geweest bij:
Stoke City (toen nog premier league)
ManUtd

Dus heb nog een aantal te gaan ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eljerro
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 04-02 12:19
Als je een account aanmaakt op de website van de betreffende club kun je vaak een aantal maanden/weken voor een wedstrijd kaarten bestellen. Clubs zijn namelijk verplicht om een x aantal kaarten te reserveren voor de vrije verkoop (je hoeft hier geen membership voor aan te gaan). Je krijgt ze dan keurig via de post thuisbezorgd. Het vergt wel wat monitoring en je moet er (vanzelfsprekend) snel bij zijn.

Op de matchday zelf is vaak wat lastiger. Ik plan dit soort tripjes dan ook vaak een paar maanden voorruit.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekfabriek
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:04

Koekfabriek

King Billy on the wall

Je hebt toch ook organisaties die voetbalreizen aanbieden? Weet niet of dit veel duurder is dan de normale weg maar dat kan je altijd overwegen als je graag naar wedstrijd van Liverpool wilt.

Weet van een bekende van mij dat het in Groot-Britannie niet ongebruikelijk is dat je kaarten van iemand over kan kopen bij de poorten van het stadion. Die verbaasd zich er altijd over dat dit in Nederland niet gebeurd. Maarja, wil het je risico lopen om weekend weg te gaan zonder een wedstrijd te kunnen bezoeken of dat je niet bij elkaar kan zitten.

Ik ga zelf over een paar maanden naar Glasgow Rangers, dat is iedere thuiswedstrijd (en uitwedstrijd) stijf uitverkocht. Gelukkig hebben we wat connecties met seizoenskaarthouders om zo kaarten te kunnen regelen. Misschien hier ook naar kijken via een Liverpool forum/fanclub of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:47

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik verplaats je topic naar Sport, ik denk dat je daar meer reacties krijgt.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:13
Ben een keer bij Chelsea geweest. Seizoensopener. Kon de dag voor matchday nog kaarten kopen aan de kassa. Wel VIP, dus wel duur. Maar verder geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04:46
kijk hier eens naar:

https://www.voetbalreizen.nl/

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:33

Bob Popcorn

Plop!

Mijn ervaring bij Real Madrid is dat ze altijd een deel vrije verkoop hebben en dat wordt vanaf een bepaalde datum vrijgegeven. Dan heb je voor 50-100 euro een kaartje, maar dat soort prijzen vallen in het niet bij die hospitality kaarten of kaarten via ticket agencies.

Kan niet stoppen met ontploffen!

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10-10-2023
Als je zeker wil zijn van een kaartje kan je ze gewoon bestellen via de website van de club. Ik heb toevallig voor Monchengladbach tegen Leipzig over 2 weken kaartjes besteld via de website van de club. Ik kon zelfs de plekken uitkiezen en de kaartjes zijn netjes thuis bezorgd. Ik neem aan dat dit in Engeland hetzelfde werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-04 13:48
Goelan schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 10:06:
Als je zeker wil zijn van een kaartje kan je ze gewoon bestellen via de website van de club. Ik heb toevallig voor Monchengladbach tegen Leipzig over 2 weken kaartjes besteld via de website van de club. Ik kon zelfs de plekken uitkiezen en de kaartjes zijn netjes thuis bezorgd. Ik neem aan dat dit in Engeland hetzelfde werkt?
Bij de premier league clubs ben je verplicht om een membership (per persoon) af te sluiten om een kaartje te bemachtigen. Zo'n membership kost al gauw 30 pond, komt het kaartje nog bij. Alleen bij sommige clubs, zoals Manchester City hoef je geen membership af te nemen.

Ik heb bij Everton via Stubhub 2 kaarten weten te bemachtigen.

Er is ook een General Sale, ik wil eens kijken of ik dan nog 2 kaarten in de "vrije verkoop" kan bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35872

4 jaar terug ook op de matchday Barca - Man City voor de CL kaarten kunnen kopen via de officiele kanalen..
Enig nadeel, we zaten niet naast elkaar maar 3-4 rijen verschil, maar wel in hetzelfde vak..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:51
DaYwaLkUr schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:55:
Beste mede-tweakers,

Ieder jaar reis ik met een kameraad af, om een voetbal wedstrijd te bezoeken.

Dit jaar willen we op bezoek bij Everton gaan. (Het liefste bij Liverpool maar vanwege het kleine stadion, lijkt het me haast onmogelijk om hier kaarten voor te krijgen).

Nu ben ik niet op zoek naar een hospitality package of een membership. Maar heeft iemand weleens op "matchday" op de bonnefooi 2 kaartjes kunnen kopen, is zoiets mogelijk? Anders maken we gebruik van Stubhub.

Het is natuurlijk ook nog een optie, om bij Liverpool te gaan kijken, mochten er geen kaarten zijn, daar in de kroeg te kijken? is het dan een beetje druk denken jullie?

Vooralsnog geweest bij:
Stoke City (toen nog premier league)
ManUtd

Dus heb nog een aantal te gaan ;-)
Ik ben inmiddels 3x bij Everton geweest. Eigenlijk heel makkelijk om hier kaarten voor te kopen. Via Stubhub kan je gewoon je plaatsen kiezen en betalen. Deze kaarten komen van seizoenskaarten die deze wedstrijd niet kunnen/willen gaan. Op de website van Everton verwijzen je ook door naar deze website. 100% dat dit goed gaat aflopen! Op de wedstrijd dag kan je langs de Box office om je kaarten op te halen. Laag achter de goal zijn de mooiste plaatsen vond ik. Ga je hoog zitten heb je behoorlijk kans op obstructed views zoals men zegt. Er zitten best wat irrante palen in het stadion.

Voor hotel heb ik wel de hele mooie tip! In Liverpool zit een oude gevangenis waar je heel tof kan overnachten voor weinig.

Kost weinig maar vond ik echt top qua locatie: https://caroshortstaybridewell.co.uk/en-gb

Het stadion van Everton zit niet bepaald in het centrum. Met de metro wel goed bereikbaar. Ook de wijk waar hij staat is niet bepaald gezellig. Uiteraard kan je op matchday een paar goeie biertjes drinken in de kroegen waar de fans zijn. Deze kroegen vind je naast het stadion! Kan niet missen :)

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

• ousselg
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-04 21:25
Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 10:19:
[...]

Ik ben inmiddels 3x bij Everton geweest. Eigenlijk heel makkelijk om hier kaarten voor te kopen. Via Stubhub kan je gewoon je plaatsen kiezen en betalen. Deze kaarten komen van seizoenskaarten die deze wedstrijd niet kunnen/willen gaan. Op de website van Everton verwijzen je ook door naar deze website. 100% dat dit goed gaat aflopen! Op de wedstrijd dag kan je langs de Box office om je kaarten op te halen. Laag achter de goal zijn de mooiste plaatsen vond ik. Ga je hoog zitten heb je behoorlijk kans op obstructed views zoals men zegt. Er zitten best wat irrante palen in het stadion.

Voor hotel heb ik wel de hele mooie tip! In Liverpool zit een oude gevangenis waar je heel tof kan overnachten voor weinig.

Kost weinig maar vond ik echt top qua locatie: https://caroshortstaybridewell.co.uk/en-gb

Het stadion van Everton zit niet bepaald in het centrum. Met de metro wel goed bereikbaar. Ook de wijk waar hij staat is niet bepaald gezellig. Uiteraard kan je op matchday een paar goeie biertjes drinken in de kroegen waar de fans zijn. Deze kroegen vind je naast het stadion! Kan niet missen :)
Wij willen graag naar een thuis wedstrijd van manchester united. De prijzen online zijn echt hoog. Reken daar hotel en reiskosten bij en je betaalt voor een dag manchester meer dan 500 pp.

Enig idee hoe we toch naar een wedstrijd kunnen zonder 1000+ af te tikken met zijn tweeën. We willen namelijk ook nog naar real Madrid als het stadion af is, al verwacht ik dat het goedkoper is dan naar manchester.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:51
ousselg schreef op woensdag 28 september 2022 @ 12:18:
[...]

Wij willen graag naar een thuis wedstrijd van manchester united. De prijzen online zijn echt hoog. Reken daar hotel en reiskosten bij en je betaalt voor een dag manchester meer dan 500 pp.

Enig idee hoe we toch naar een wedstrijd kunnen zonder 1000+ af te tikken met zijn tweeën. We willen namelijk ook nog naar real Madrid als het stadion af is, al verwacht ik dat het goedkoper is dan naar manchester.
Ik ben 1 keer bij Manchester United geweest. United - Feyenoord. Kon gewoon in het thuisvak zitten :p

De Europa League vinden ze niet zo interessant, normaal gesproken kan je hier gewoon kaartjes voor kopen via de officiële website. Die wedstrijd tegen FC SHERIFF TIRASPOL heeft nog volop betaalbare opties. Vliegen kan je op Liverpool en Manchester. Ligt naast elkaar dus gewoon goedkoopste pakken. Denk dat het bij lange na geen 1000+ hoeft te kosten.

Wil je Premier League zal je met andere tarieven te maken hebben. Manchester trekt fans over de hele wereld.

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supreme_One
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-01 22:36
Zijn er nog mensen die ervaring hebben met kopen van tickets via niet officiële kanalen? Wil graag een wedstrijd van een Europese topclub in de Champions League bijwonen. Site zoals stubhub, livefootballtickets.com?
Pagina: 1