Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met het nieuwe systeem vooral gaan gamen (vooral open-worlds en simulatie games) en misschien wat lichte foto's bewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1000 euro, in totaal wil ik max 1500 euro uitgeven inclusief alle randapparatuur, in elkaar zetten etc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Aangezien ik momenteel een laptop heb neem ik helemaal niks mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een van de games die ik heel graag wil spelen (zonder dat ik een laptop oververhit) heeft een recommend videokaart gelijk aan de Radeon rx580. Verder vind ik een goede videokaart sowieso fijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet bepaald, stiller is fijn en het is fijn als het er een beetje mooi uitziet.
Ga je overklokken?
Standaard klinkt prima.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag advies over of dat wat ik heb bedacht ook daadwerkelijk samenwerkt en of er nog ergens verbeteringen nodig / mogelijk zijn. Het is de eerste keer dat ik me hier echt in verdiep dus nog weinig verstand
Wat heb ik zelf bedacht?
Ik wil met het nieuwe systeem vooral gaan gamen (vooral open-worlds en simulatie games) en misschien wat lichte foto's bewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1000 euro, in totaal wil ik max 1500 euro uitgeven inclusief alle randapparatuur, in elkaar zetten etc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Aangezien ik momenteel een laptop heb neem ik helemaal niks mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een van de games die ik heel graag wil spelen (zonder dat ik een laptop oververhit) heeft een recommend videokaart gelijk aan de Radeon rx580. Verder vind ik een goede videokaart sowieso fijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet bepaald, stiller is fijn en het is fijn als het er een beetje mooi uitziet.
Ga je overklokken?
Standaard klinkt prima.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag advies over of dat wat ik heb bedacht ook daadwerkelijk samenwerkt en of er nog ergens verbeteringen nodig / mogelijk zijn. Het is de eerste keer dat ik me hier echt in verdiep dus nog weinig verstand
Wat heb ik zelf bedacht?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 205,- | € 205,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450M Mortar | € 106,- | € 106,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 8GD5 (11265-01) | € 198,44 | € 198,44 |
| 1 | Interne harde schijven | WD Blue 3,5" (64MB cache, 5400rpm), 2TB | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon TG4 (RGB leds) | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 RGB Black Edition | € 39,80 | € 39,80 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | € 114,90 | € 114,90 |
| 1 | Voedingen | Thermaltake Smart RGB 500W | € 41,68 | € 41,68 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A400 2,5" 480GB | € 54,47 | € 54,47 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 876,14 | ||