Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Meestal Office en internetten. Regelmatig foto's bewerken en gamen (niet de allernieuwste games).
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000€ inclusief monitor
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Misschien mijn huidige SSD en HDD (documenten backup), hoewel ik er over twijfel om die gewoon in een externe behuizing te plaatsen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Absoluut geen enkele voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Het geluidsniveau speelt wel een rolletje, voor de rest geen specifieke eisen.
Ivm beperkte ruimte op het bureau voorkeur voor een monitor met geintegreerde luidsprekers
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Nee, is niet het plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Is het een gebalanceerd systeem? (zijn ze qua prestaties een beetje op elkaar aangesloten of zit er een bottleneck in een bepaald onderdeel)
Zijn de onderdelen compatible met elkaar? (ook bv monitor en GPU)
En uiteraard: geeft dit zo veel mogelijk bang-for-buck?
Meestal Office en internetten. Regelmatig foto's bewerken en gamen (niet de allernieuwste games).
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000€ inclusief monitor
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Misschien mijn huidige SSD en HDD (documenten backup), hoewel ik er over twijfel om die gewoon in een externe behuizing te plaatsen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Absoluut geen enkele voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Het geluidsniveau speelt wel een rolletje, voor de rest geen specifieke eisen.
Ivm beperkte ruimte op het bureau voorkeur voor een monitor met geintegreerde luidsprekers
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Nee, is niet het plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Is het een gebalanceerd systeem? (zijn ze qua prestaties een beetje op elkaar aangesloten of zit er een bottleneck in een bepaald onderdeel)
Zijn de onderdelen compatible met elkaar? (ook bv monitor en GPU)
En uiteraard: geeft dit zo veel mogelijk bang-for-buck?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 205,- | € 205,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 570 ARMOR 8G OC | € 159,99 | € 159,99 |
| 1 | Behuizingen | Phanteks Eclipse P400S Zwart | € 75,- | € 75,- |
| 1 | Monitoren | Iiyama ProLite XUB2492HSU-B1 Zwart (FHD, hoogte verstelbaar) | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 550W | € 94,04 | € 94,04 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 512GB | € 59,95 | € 59,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 961,88 | ||