agenda Samsung naar Apple.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 12:56
Hallo, mijn oma heeft onlangs een iPhone gekocht. we hebben alles overgezet van haar Samsung met move to iOS. Die app heeft de gmail agenda overgezet maar niet de agenda van Samsung. ze zou graag haar agenda van Samsung op haar iPhone hebben om terug te kijken welke afspraken ze vroeger had, en in de toekomst gepland heeft. Ik heb op Google gezocht om de agenda te importeren, maar zonder resultaat. is het mogelijk om de agenda over te brengen (via Google Drive of Dropbox) naar de iPhone. Gelieve dit dan stap voor stap uit te leggen.
Alvast Bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:10

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@AppleFan2007 dit gaat over een iPhone, dus schopje van OSP naar IOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• felixg
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-08 11:23
Dit is geen iPhone issue.
Wellicht kan "iCal Import/Export CalDAV" uit de Google Play Store helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wat misschien kan, met een omweggetje:

* Een google account instellen op de Samsung
* Afspraken overzetten naar het Google account
* Op de iPhone hetzelfde Google account instellen
* Op de iPhone de agenda synchroniseren
* Op de iPhone de agendapunten omzetten van Google naar Apple's agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:00
of even handmatig overtikken, via icloud.com en dan alles even overtikken via de browser Agenda app :P

Lijkt me niet dat Oma heel veel afspraken heeft staan, buiten de verjaardagen van jezelf en anderen? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
sderooij schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 13:42:
of even handmatig overtikken, via icloud.com en dan alles even overtikken via de browser Agenda app :P

Lijkt me niet dat Oma heel veel afspraken heeft staan, buiten de verjaardagen van jezelf en anderen? ;)
Zal aan oma liggen. Die van mij hadden beiden altijd de hele week gelogd in de agenda en vooruit gepland. Die waren echt hardcore van de agenda’s. En het was een geheugensteuntje maar daar had niemand ‘t over. ;)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09:21
Kan je de samsung agenda niet synchroniseren met google agenda op hetzelfde toestel? En dan via google agenda exporteren en importeren in icloud?
Pagina: 1