Toon posts:

Meest basic bluetooth toetsenbord gezocht voor bij telefoon

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• thedutchdragon
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 28-11 13:41
Ik zoek een?
Bluetooth toetsenbord ter vervanging van mijn 10 jaar oude toetsenbordje.

Wat is je budget?
Bij voorkeur zo weinig mogelijk, zeg max 20 euro, dit omdat ik het niet dagelijks zal gebruiken.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Typen op een iPhone en android smartphone. Bij voorkeur een klein apparaatje dat makkelijk mee te nemen is zodat ik onderweg kan typen. (Typen op een touchscreen is ivm een beperking (blind) in sommige gevallen lastig. Formaat van een gemiddelde smartphone zou perfect zijn. Touchpad en andere extra's zijn niet nodig. Iets dat in Nederland te koop is zou ivm de levertijd erg fijn zijn.
Wat heb je zelf al gevonden?
Google leert me dat er diverse opties zijn, maar veel opties hebben een ingebouwd touchpad, zijn alleen in china te koop of zijn erg duur. China heeft niet mijn voorkeur ivm de levertijd, ik heb het binnen enkele dagen nodig indien mogelijk.
Een mogelijke optie die ik heb gevonden is de Gembird Bluetooth Slimline KB-BT-001 maar of dat is wat ik zoek vind ik lastig in te schatten.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hebben jullie een aanrader? Een zo simpel mogelijk apparaatje, lange accuduur, geen onzin features, liefst lekker klein.

Alvast bedankt voor het meedenken.

Vragen over accessibility van apps, hardware en websites voor mensen met een visuele beperking, stuur gerust een DM

Alle reacties

• P1nGu1n
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 16:51

P1nGu1n

Developer

Hier staan een aantal modellen, zoek je zoiets?
https://www.sossolutions....accessoires/toetsenborden

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

• thedutchdragon
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 28-11 13:41
Thanks voor je reactie. Veel van de gelinkte toetsenborden hebben een muis / touchpad en zijn relatief groot. Ik zoek het liefst iets een stuk kleiners. Maar toch bedankt voor het meedenken, ik ga je link nog ff verder doorspitten.

Vragen over accessibility van apps, hardware en websites voor mensen met een visuele beperking, stuur gerust een DM

• P1nGu1n
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 16:51

P1nGu1n

Developer

thedutchdragon schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:47:
[...]

Thanks voor je reactie. Veel van de gelinkte toetsenborden hebben een muis / touchpad en zijn relatief groot. Ik zoek het liefst iets een stuk kleiners. Maar toch bedankt voor het meedenken, ik ga je link nog ff verder doorspitten.
Een klein touchpad kom je denk ik niet onder uit, die hebben ze allemaal helaas...

Deze 2 lijken me klein (ter grootte van een afstandsbediening), met bluetooth en binnen je budget:
https://www.sossolutions.nl/rii-mini-x1-wireless
https://www.sossolutions.nl/measy-smart-remote

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee