The beste bureaustoel voor je kont topic!?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paramarenko
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 13-12-2024

Paramarenko

getriggity riggitywreckedson

Topicstarter
Hey,

Ik heb een vraagje/discussie,

Wat is nu de beste bureaustoel voor een snel slapende kont?

Mijn bibs slaapt al na 30minuten op mijn huidige bureaustoel en nu zoek ik 1tje die het lang volhoud en heerlijk goed zit. De huidige is al een beetje doorgezeten waardoor ik denk dat ik dit snel slapende bibs fenomeen krijg... Deze is de castle bureaustoel. Enkel de bibs krijgt snel last...

Ik heb gehoord dat de secretlabs en de dxracers stoelen zeer goed zijn maar dat kan natuurlijk pure marketing zijn... Deze zijn ook al vaak 400 euro.

Wat denken jullie? Wat zijn jullie ervaringen? Wat is volgens jou de beste bureau/gaming stoel? Ik vind een goede bureaustoel mag wat kosten maar hij moet dan ook echt goed en langdurig zitbaar zijn en toch even meegaan...

Knip. Engels is nergens voor nodig.

[ Voor 22% gewijzigd door Microkid op 08-08-2019 19:52 ]

Wubba lubba dub dub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:55
beetje vaag topic .... hangt ook van je lengte, gewicht en bouw af.

ik ben + 190 en rond de 90kg .

Ik heb zelf deze https://www.alternate.nl/html/product/1316023 en bevalt goed.
Zit trouwens ook een matje voor je rug bij en nek-kussen.

Je kan ook voor het merk "akracing" kijken.
Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Hardwareinfo heeft ook een aantal stoelen getest.
https://nl.hardware.info/...ijl-10-gamestoelen-getest

En de "Nitro Concepts S300" komt ook goed uit de bust.
Deze heeft stof ipv kunst/leer

[ Voor 78% gewijzigd door Aggressor op 08-08-2019 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:44
DXracer zou ik lekker voorbij laten gaan, kijk eens naar wat men op kantoren gebruikt en voldoet aan de Arbo regelgeving.

Zelf zit ik op een Herman Miller Sayl, tweedehands goed te betalen als de nieuwprijs je te hoog is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:33

g0tanks

Moderator CSA
Paramarenko schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 19:47:
Ik heb gehoord dat de secretlabs en de dxracers stoelen zeer goed zijn maar dat kan natuurlijk pure marketing zijn... Deze zijn ook al vaak 400 euro.
Nee. Gamingstoelen zijn pure marketing. Geef je geld uit aan een bekend merk van ergonomische bureaustoelen zoals Herman Miller of Ahrend. Desnoods refurbished als je budget niet toereikend genoeg is.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:47
Wat ze hierboven zeggen.

Ik heb een DXracer. Leuk voor de looks maar zou hem zo inruilen voor een Ikea Markus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fm77
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik heb op veel stoelen gezeten. Maar dat je "bibs" na 30 minuten in slaap valt heb ik nog nooit meegemaakt. Ook nooit van iemand anders gehoord :|
Dus wellicht handig om aan te geven of er speciale details zijn die nodig zijn om een goed advies voor een stoel te geven :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• juiced01
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:11
Ik ben ook op zoek maar een goede maar ook mooie bureaustoel. Hij moet namelijk in m’n woonkamer staan. Dit topic ga ik volgen, en elke tip is welkom :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:10
Idem voor het bovenstaande. Ga voor een goede ergonomische bureaustoel. Ik heb onlangs een stoel gekocht met "3D" armsteunen. Dat zijn zogenaamde armsteunen die je in hoogte kan instellen, naar voren of naar achteren kan zetten, maar ook kan zwenken.
De stoel zelf zit ook nog heerlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:33

g0tanks

Moderator CSA
juiced01 schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:27:
Ik ben ook op zoek maar een goede maar ook mooie bureaustoel. Hij moet namelijk in m’n woonkamer staan. Dit topic ga ik volgen, en elke tip is welkom :).
Herman Millers zijn nou typisch ergonomische bureaustoelen met een sterke focus op design. Zie bijvoorbeeld de Mirra 2, Aeron of Sayl.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paramarenko

Paramarenko

Topicstarter
CuBras schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:30:
Idem voor het bovenstaande. Ga voor een goede ergonomische bureaustoel. Ik heb onlangs een stoel gekocht met "3D" armsteunen. Dat zijn zogenaamde armsteunen die je in hoogte kan instellen, naar voren of naar achteren kan zetten, maar ook kan zwenken.
De stoel zelf zit ook nog heerlijk ;)
Enig idee welke stoel dit was? Alle info welkom!

Wubba lubba dub dub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:02

Typhone

Who Dares Wins

Ik heb heel veel klanten in die hoek ;). Hoe lang zit je erop per dag? Wat is je budget?

Als je wat merken wil: Sedus, Interstuhl, Vitra, Herman Miller, Dauphin, Flokk, Kinnarps, Steelcase, Girsberger, Giroflex.

Google de sites maar eens. Garantie daar gaat vaak veel verder dan 2 jaar bij de uitgebreide modellen.

Pssst ik doe niks met de stoelen zelf maar onze klanten wel ;).

[ Voor 9% gewijzigd door Typhone op 08-08-2019 22:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:10
Paramarenko schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:51:
[...]

Enig idee welke stoel dit was? Alle info welkom!
Ik moest even de nota opgraven, maar het is de Every 142 bureaustoel
De stoel kan ook "wiegen" en de zitting kan ook nog naar voren of achteren worden geschoven.

Hopelijk heb je er iets aan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paramarenko

Paramarenko

Topicstarter
Bij deze wil ik mij topic afsluiten met de volgende info:

Ik heb de sharkoon sgs4 skiller nu al 2 jaar en ik moet zeggen dat het een zeeeer goede stoel is! Je ziet nog steeds geen vorming in de stoel. Nog steeds stevig en scheurloos. Alles werkt nog goed en staat nog goed vast. Jawel, mijn bibs is nooit meer in slaap gevallen sinds het gebruik!

Gg.

Wubba lubba dub dub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kylrad
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-10-2024
g0tanks schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:00:
[...]

Herman Millers zijn nou typisch ergonomische bureaustoelen met een sterke focus op design. Zie bijvoorbeeld de Mirra 2, Aeron of Sayl.
De embody kan ik ook aanraden, zelf heb ik deze versie: https://eugaming.hermanmiller.com/products/embody-gaming-chair
Na jaren in zo'n dxracer stoel gezeten te hebben kreeg ik last van rug klachten.

Je moet echter wel diep in de buidel tasten, maar de stoelen komen met 12 jaar garantie.
Het kan zich wel terugbetalen als je dagelijks erg lang in een stoel zit.
Pagina: 1