20*350ZO45°
Nee, ze zijn allebei even duur.. Het enige verschil is dan ook het uiterlijk!! (Niet alleen de kleur -> knoppen zijn ietjes groter etc.)Op zondag 29 juli 2001 10:20 schreef RDK_NL het volgende:
Hallo Allemaal, Zie de topictitel, Ik zag in de folder van BC dat er nu een J6 verkrijgbaar is als pre-paid-pakket van KPN, is dit het goedkopere broertje van de J5?
Ik had de J5 maar heb nu de J6, die vind ik iets prettiger in de hand liggen!!
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
OK, erg duidelijk, en bedankt, dat van de kleur wist ik, dus eigenlijk alleen uiterlijk verschil. THX a lot!Op zondag 29 juli 2001 13:51 schreef achappey het volgende:
[..]
Nee, ze zijn allebei even duur.. Het enige verschil is dan ook het uiterlijk!! (Niet alleen de kleur -> knoppen zijn ietjes groter etc.)
Ik had de J5 maar heb nu de J6, die vind ik iets prettiger in de hand liggen!!
20*350ZO45°
NP, als je nog dingen wilt weten icq me maar... Ik heb beide phone's hier liggen....Op zondag 29 juli 2001 14:07 schreef RDK_NL het volgende:
[..]
OK, erg duidelijk, en bedankt, dat van de kleur wist ik, dus eigenlijk alleen uiterlijk verschil. THX a lot!
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust