Toon posts:

Nederlandse politie stuurt link naar erotische site

Pagina: 1
Acties:

• stuiterveer
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 09:17
geek: Nederlandse politie stuurt per abuis link naar erotische site naar 1900... @arnoudwokke
De link is meer dan tien jaar geleden aangemaakt; de forumpost is van november 2006.
Dat is een beetje een kromme constatering. Ik kan zelf ook vandaag een link aanmaken die doorverwijst naar een forum-/blogpost van 2006, dat wil niet zeggen dat mijn link ook van 2006 is. Toegegeven, de lengte van de bitly URL lijkt de constatering enigszins te ondersteunen, maar de beredenering in het artikel zelf klopt in ieder geval niet.

• arnoudwokke
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 14:42

arnoudwokke

Redacteur
Dat is een beetje een kromme constatering. Ik kan zelf ook vandaag een link aanmaken die doorverwijst naar een forum-/blogpost van 2006, dat wil niet zeggen dat mijn link ook van 2006 is.
Jij doet een veronderstelling en trekt op basis daarvan een conclusie. Het is geen info uit de losse pols, de bit.ly-link is volgens Bitly aangemaakt op 20 mei 2009 om 17.13. Kun je ook zelf checken op de stats-pagina.

• stuiterveer
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 09:17
Ah, ik wist niet dat die statistieken publiekelijk inzichtelijk waren. Mijn fout! In dat geval heb ik natuurlijk niks gezegd.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee