Nederlandse politie stuurt link naar erotische site

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuiterveer
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 09-10 15:41
geek: Nederlandse politie stuurt per abuis link naar erotische site naar 1900... @arnoudwokke
De link is meer dan tien jaar geleden aangemaakt; de forumpost is van november 2006.
Dat is een beetje een kromme constatering. Ik kan zelf ook vandaag een link aanmaken die doorverwijst naar een forum-/blogpost van 2006, dat wil niet zeggen dat mijn link ook van 2006 is. Toegegeven, de lengte van de bitly URL lijkt de constatering enigszins te ondersteunen, maar de beredenering in het artikel zelf klopt in ieder geval niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-10 20:59

arnoudwokke

Redacteur
Dat is een beetje een kromme constatering. Ik kan zelf ook vandaag een link aanmaken die doorverwijst naar een forum-/blogpost van 2006, dat wil niet zeggen dat mijn link ook van 2006 is.
Jij doet een veronderstelling en trekt op basis daarvan een conclusie. Het is geen info uit de losse pols, de bit.ly-link is volgens Bitly aangemaakt op 20 mei 2009 om 17.13. Kun je ook zelf checken op de stats-pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuiterveer
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 09-10 15:41
Ah, ik wist niet dat die statistieken publiekelijk inzichtelijk waren. Mijn fout! In dat geval heb ik natuurlijk niks gezegd.